دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

برخورد کامیون با موانع امنیتی مجاور کاخ سفید

سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 838399
سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد، راننده کامیونی که با موانع امنیتی در میدان "لافایت" مجاور زمین‌های کاخ سفید برخورد کرده بود، بازداشت شد.
برخورد کامیون با موانع امنیتی مجاور کاخ سفید
به گزارش جهان نيوز، ایسنا به نقل از گاردین نوشت: آنتونی گوگلیلمی، رئیس دفتر ارتباطات سرویس مخفی آمریکا دوشنبه شب در توییتی نوشت: ممکن است این راننده به صورت تعمدی با این موانع امنیتی برخورد کرده باشد.

وی افزود: هیچ یک از نیروهای سرویس مخفی یا پرسنل کاخ سفید در این رویداد زخمی نشدند و تحقیقات درباره علت و نحوه این تصادف ادامه دارد.

شبکه تلویزیونی WUSA به نقل از یکی از شاهدان گزارش داد، پس از تصادف راننده برای بار دوم با موانع برخورد کرد. فیلم کوتاه منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که یک کامیون از فاصله کوتاهی با موانع برخورد می‌کند و فردی که این ویدئو را منتشر کرده می‌گوید که این بار دوم بود.

شبکه تلویزیونی WUSA تصویر زنده‌ای را از یک کامیون متوقف شده در کنار موانع فولادی نشان می‌دهد که نیروهای مجری قانون در حال نزدیک شدن به آن هستند.

سرویس مخفی اعلام کرد که برخی جاده‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده بسته شده‌اند و طبق گزارش شبکه فاکس 5، هتل "Hay Adams" در نزدیکی محل تصادف تخلیه شد.
https://jahannews.com/vdchw6n6w23nxxd.tft2.html
jahannews.com/vdchw6n6w23nxxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *