سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۱۱
جنون غرب:

از سطل مخصوص دورانداختن نوزاد در آمریکا تا ربایش وحشیانه‌ کودک مسلمان توسط پلیس +فیلم

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 836072
واقعیت این است که در دو سه سال اخیر، انحطاط و افول انسانیت و زوال اخلاقیات در دنیا، و به طور خاص، در قطب جهان موسوم به «لیبرال سرمایه‌داری»، به مرزهای جدیدی رسیده است.
سطل مخصوص دورانداختن نوزاد در آمریکا +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، در روزهای اخیر، ویدئوهایی به شدت تکان‌دهنده توسط کاربران آمریکایی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن، مخازنی موسوم به «baby box»در شهرهای این کشور تعبیه شده است. گفته شده که دست‌کم 134 مخزن این‌چنینی، موقتا در شهرهای مختلف آمریکا جاگذاری شده است.

طبق توضیحات، ظاهرا این مخازن با این هدف در شماری از شهرهای آمریکا تعبیه شده تا والدینی که نمی خواهند کودکان نوزاد یا شیرخوار خود را نگه دارند، کودک معصوم را در آن بگذارند و خیالشان راحت باشد که بچه نخواهد مرد! ویدئویی که در زیر می بینید مربوط به ایالت فلوریدا است. واقعیت این است که در دو سه سال اخیر، انحطاط و افول انسانیت و زوال اخلاقیات در دنیا، و به طور خاص، در قطب جهان موسوم به «لیبرال سرمایه‌داری»، به مرزهای جدیدی رسیده است. این که حقیقتا چه بلایی سر این کودکان نگون‌بخت بی‌کس و کار و بی‌پشت و پناه خواهد آمد، چندان سخت نیست، به ویژه اکنون که موجی از افشاگری‌ها درباره‌ی وجود حلقه‌های قدرتمند قاچاق کودک، تجارت اعضای بدن، برده‌سازی کودکان و استفاده از آنان به راه افتاده است. ابدا و به هیچ عنوان بعید نیست که گروه‌های مسلط بر دولت آمریکا، با ارایه این شیوه‌، در لفاف «انسان‌دوستانه‌ی» حفظ جان نوزادان سرراهی، تنها به دنبال ایجاد منبعی برای دستیابی به فرزندان معصوم و بی‌گناه انسان برای اهداف شوم خود باشند.

همزمان، فیلم دیگری هم از آلمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که چند زن پلیس، به زور و علی‌رغم ضجه و تقلای کودکی، می خواهند او را از خانواده‌اش جدا کنند، چون «مقامات دولتی» آلمان تشخیص دادند که این خانواده به ارزش‌های LGBTQ یا همان منحرفان جنسی احترام نمی گذارند! ظاهرا این بچه در مدرسه به همکلاسی های خود گفته بود که خانواده مسلمانش به او گفته‌اند که در اسلام همجنس بازی حرام است. تازه این خبر نیز مخابره شده که پلیس از خانواده‌ی این کودک به اتهام «توهین به پلیس» شکایت کرده است!
 
 
بلایی که این روزها بر سر کودکان در اقصی نقاط دنیا می‌آید، نتیجه‌ی سال‌ها عملیات روانی و جنگ فرسایشی علیه ارزش‌های سنتی و انسانی و منهدم کردن جایگاه خانواده، ترویج خودپرستی افراطی و لگدمال کردن کرامت انسانی است.
https://jahannews.com/vdcd590jxyt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd590jxyt0sz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه امریکا و غرب دچار انحطاط اخلاقی شده و از انسانیت دور شده اند.
Iran, Islamic Republic of
ممکنه بفرمایید آمریکا وغرب کی به انسانیت نزدیک بودند؟ شاید منظورتان بمباران اتمی هیروشیما وناکازاکی هست.
United Arab Emirates
با صاحب الزمان ادرکنا.
Iran, Islamic Republic of
شیطان پرستهای پست
خدایا خودت شر این شیاطین رو از سر کودکان مظلوم رفع کن
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم مسلمون چرا باید بره وسط این وحشیهای گرگ صفت زندگی کنه!
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتتون کنه
والا اگر تو ایران بود خانواده بچه تا پای جونشون نمیذاشتن بچه شون ازشون جدا کنن واقعاً این کثافت ها چه کردن .
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر غربگرایان داخلی!
United States
انشالله حضرت هرچه زودتر ظهور کنند
Iran, Islamic Republic of
دلم کباب شد این فیلم رو دیدم... ساعتها اشک ریختم .
Iran, Islamic Republic of
درست گفتید
انحطاط و افول انسانیت و زوال اخلاقیات در دنیا، و به طور خاص، در قطب جهان موسوم به «لیبرال سرمایه‌داری»
از این مسائل همه جا هست در ایران هم هست ولی صداش در نمیاد
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگر راست میگویید،یک نمونه را بگویید
بی دلیل و مدرک نمیشه تهمت به این بزرگی زد