دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

انتصاب جدید در سازمان حفاظت محیط‌زیست

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 837149
رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست در حکمی علیرضا نورمحمدی را به عنوان سرپرست دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌ها منصوب کرد.
انتصاب جدید در سازمان حفاظت محیط‌زیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، علیرضا نورمحمدی را به عنوان سرپرست دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌ها منصوب کرد. در حکم علیرضا نورمحمدی آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست دفتر ریاست و هماهنگی امور استانها منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون‌ مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 علیرضا نو‌رمحمدی رئیس دفتر معاون وزیر جهاد کشاورزی، مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، رئیس امور مدیران و امور استان‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، معاون دفتر فناوری اطلاعات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، مشاور معاون رئیس جمهور و معاون حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست در امور استان‌ها، نماینده سازمان حفاظت محیط‌زیست درشورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و نماینده تام‌الاختیار سازمان حفاظت محیط‌زیست در سفرهای دور اول و دوم رئیس جمهور دولت مردمی را در کارنامه مدیریت اجرایی خود دارد.
https://jahannews.com/vdcjxaeohuqetvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxaeohuqetvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم براری
Iran, Islamic Republic of
خداراشکرانشاالله اقای مهندس نورمحمدی سری به جنگلهای هیرکانی شهرستان آمل ییلاق الیمستان بزنه وببینه که مرغداریها تمامی چشمهای آب جنگل هیرکانی راکه مختص حیوانات وحشی وپرندگان هستش درانحصارخودشون گرفتن وجان این حیوانات وحشی وپرندگان درخطرانقراض میباشند