دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

سرقت ۳۰ پست مخابراتی در مرخصی از زندان

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 835344
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کابل و پست‌های مخابراتی در محدوده قیامدشت خبرداد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی معترف شد.
سرقت ۳۰ پست مخابراتی در مرخصی از زندان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "حسینعلی ابن علی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی در محدوده "قیامدشت" شهرستان ری در هفته‌های اخیر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل‌ها و پست‌های مخابراتی کرده و آنان را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری قیامدشت با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت در سوم اردیبهشت ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: بررسی‌های ماموران نشان از این داشت سارق سابقه دار که با پابند الکترونیکی در مرخصی از زندان به سر می‌برد پس از رهایی از زندان دست به سرقت کابل و پست‌های مخابرات زده است.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی کابل و پست‌های مخابراتی بنا به برآورد کارشناسان به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ ابن علی تصریح کرد: متهم حدودا ۳۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۳۰ فقره سرقت سیم و کال برق در محدوده "قیامدشت" اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی متهم و پرونده تحویل داد سرای شهرری شد.
https://jahannews.com/vdceen8vejh8xxi.b9bj.html
jahannews.com/vdceen8vejh8xxi.b9bj.html
برچسب ها: سرقت مرخصی زندان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *