سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

۲۰۰ کشته و زخمی بر اثر ازدحام جمعیت در یمن

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 835042
تعداد قربانیان حادثه ازدحامی که هنگام توزیع کمک‌های مالی میان نیازمندان در صنعا، پایتخت یمن به وقوع پیوست، به ۲۰۰ کشته و زخمی افزایش یافت.
۲۰۰ کشته و زخمی بر اثر ازدحام جمعیت در یمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، یک منبع در صنعا به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، قربانیان حادثه ازدحامی که در مرکز توزیع کمک‌ها در مدرسه‌ای در منطقه شرق صنعا رخ داد، به ۸۰ کشته از جمله چندین کودک و ۱۲۰ زخمی انجامید.

این منبع گفت، قربانیان به بیمارستان الثوره در نزدیکی حادثه منتقل شدند و تعداد آنها رو به افزایش است.

یک منبع در صنعا گفت، حوادثی از این دست برای اولین بار رخ داده و این گروه تجاری به صورت هفتگی میان نیازمندان در همین منطقه کمک‌هایی را توزیع کرده است.

در همین راستا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت، این حادثه تراژدی و مصیبت جدید و تصویری مرگبار است که علت نخست آن تجاوز و توزیع کورکورانه کمک‌هاست.

 وی اظهار داشت، تجاوز آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات ملت یمن را به بدترین بحران انسانی در جهان دچار کرده است.

وی مسئولیت واقعه تلخی که ملت یمن به دلیل تجاوز، محاصره، قطع حقوق و نابودی ارز شاهد آن هستند را متوجه کشورهای متجاوز دانست.

الحوثی ضمن طلب صبر برای خانواده های قربانیان و شفای عاجل برای مجروحان، تحقق گشایش، لغو محاصره و توقف تجاوز را آرزومند شد.
 
https://jahannews.com/vdcjxieo8uqetyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxieo8uqetyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *