سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 834530
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از احتمال معرفی صحرایی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش
به گزارش جهان نيوز، حبیب‌الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که آقای صحرایی را به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کنند.

وی افزود: همچنین طبق شنیده‌ها از همان ابتدا که آقای صحرایی به‌عنوان سرپرست انتخاب شدند قرار بود که این فرد به‌عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود و از وی برای این پست در همان زمان برنامه گرفته شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مجلس به‌دنبال فردی است که بتواند وزارت مهم آموزش وپرورش را به‌خوبی اداره کند که ان‌شاءالله با معرفی آقای صحرایی به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش امیدوار هستیم این فرد بتواند این وزارتخانه مهم را اداره کند.

به گزارش تسنیم، در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.

صحرایی متولد 1355 و دارای دکترای زبان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و استادتمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته به‌عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.
https://jahannews.com/vdcaeynaw49nem1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeynaw49nem1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان از بدنه اموزش و پرورش نیست...
نظري
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز دليل بيار كه نيست؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از بدنه آموزش و پرورش یعنی اینکه...معلم مدرسه باشه...