چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تسلیت رئیسی در پی درگذشت عماد افروغ

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 834500
رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
تسلیت رئیسی در پی درگذشت عماد افروغ
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با تسلیت درگذشت اندیشمند فرهیخته و جامعه‌شناس برجسته مرحوم عماد افروغ تصریح کرد: این نویسنده و متفکر صاحب‌نظر، دلسوز و دغدغه‌مند با کنشگری علمی، فرهنگی و سیاسی متعدد، از جمله یک دوره حضور موثر در جایگاه نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس، منشأ خدمات ارزشمندی شد.
 
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اندیشمند فرهیخته و جامعه‌شناس برجسته مرحوم دکتر عماد افروغ، موجب اندوه و تاثر خاطر شد.

این نویسنده و متفکر صاحب‌نظر، دلسوز و دغدغه‌مند با کنشگری علمی، فرهنگی و سیاسی متعدد، از جمله یک دوره حضور موثر در جایگاه نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس، منشأ خدمات ارزشمندی شد.

اینجانب درگذشت این چهره برجسته را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و در این ایام پر فیض از درگاه خداوند برای ایشان رحمت الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
https://jahannews.com/vdchvkn6v23nxmd.tft2.html
jahannews.com/vdchvkn6v23nxmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *