سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

حزب‌الله: برای مقابله با هرگونه تجاوزی آماده‌ایم

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 834275
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر آمادگی مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
حزب‌الله: برای مقابله با هرگونه تجاوزی آماده‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: ما در برابر هر اقدامی که نتانیاهو در تمام میادین انجام دهد، آماده هستیم، مقاومت، متحد، مقتدر و با اراده است.

وی تصریح کرد اگر کرانه باختری امروز سپر قدس است، همه ما سپر کرانه و قدس و فلسطین هستیم.

صالح العاروری نایب رئیس جنبش حماس هم گفت اگر تجاوزات اخیر به مسجدالاقصی با پاسخ روبرو نمی شد، اشغالگران بر بخشی از آن سیطره می یافتند. تمام امت اسلام محور مقاومت دفاع از آن هستند.

وی افزود شرایط کاملا به نفع محور مقاومت پیش می رود، رژیم صهیونیستی سابقه نداشته دچار چنین حالتی از تنازع و شکاف و دودستگی باشد، کسانی که روابط خود را با اشغالگران عادی کردند، اوضاعشان متزلزل شده است.

العاروری تاکید کرد ما صاحب مقاومتی هستیم که تجاوزگری را متوقف کرده و مسجدالاقصی را آزاد خواهد کرد، مقاومت، تجاوزات شهرک نشینان به مسجدالاقصی در دهه پایانی ماه رمضان را متوقف کرده است.

طلال ناجی دبیرکل جبهه خلق، فرماندهی کل در نشست «سپر قدس، کرانه به سمت دوران جدید» گفت: روز جهانی قدس، روزی مهم در مسئله فلسطین و کشورهای محور مقاومت است.

وی خاطر نشان کرد روزهای آینده شاهد تحقق موفقیت های بیشتری برای ملت فلسطین و مقاومت خواهد بود.
ناجی افزود تاسیس سپاه قدس از اولویت های ایران برای حمایت از مقاومت بود و توسعه توانمندی های مقاومت در غزه مرهون سپاه قدس است.
https://jahannews.com/vdcgut97nak9wx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgut97nak9wx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *