پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

نعیم قاسم: مشروعیت بخشی به اسرائیل محال است

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 834178
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که صهیونیست‌ها به سمت شکست پیش می روند و ما در مرحله‌ای قرار داریم که ثبات و مشروعیت‌بخشی به اسرائیل، محال و غیرممکن است.
نعیم قاسم: مشروعیت‌بخشی به اسرائیل محال است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توییتی اعلام کرد که فلسطینی‌ها امروز، راز پیروزی یعنی جهاد و مقاومت با ایمان را در اختیار دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: راز شکست صهیونیست‌ها نیز ظلم، تجاوز و اشغالگری است، ولی با مقاومت، فلسطین به سمت پیروزی پیش می‌رود.

این مقام حزب‌الله افزود: با ادامه تجاوز، رژیم صهیونیستی به سمت شکست حرکت می‌کند و ما در مرحله‌ای قرار داریم که ثبات و مشروعیت‌بخشی به اسرائیل، محال  و غیرممکن است.

 از سوی دیگر شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنانبا تأکید بر لزوم انسجام همه میادین در دفاع از مقدسات اسلامی و مسائل مسلمانان اعلام کرد که مسجدالأقصی و مسئله فلسطین تنها مختص جامعه فلسطین نیست.

وی در ادامه افزود: تجاوزات غیر قابل توجیه صهیونیست‌های بزدل علیه نمازگزاران بی‌دفاع،  احساسات مسلمانان را برانگیخت.

شیخ بغدادی در سخنانی در مراسم چهل و سومین سالروز شهادت سید «محمد باقر الصدر » مرجع دینی که در شهرک «انصار»  برگزار شد، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از حمله به نوار غزه عاجز است.

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبناندر خصوص وضعیت داخلی لبنان نیز گفت :مسئولانی در شرایط بحرانی کشور هستند که تنها به فکر خود بوده و به ثبات کشور و درد مردم اهمیت نمی‌دهند . آنچه برای آنها مهم است این است که آمریکا از آنها راضی باشد و برنامه پر از نفرت و کینه  آن را اجرا کند.

 وی تاکید کرد: تنها راه‌حل امروز بازگشت به گفت‌وگوی جدی در داخل کشور با در نظر گرفتن منافع کشور و خروج از بحران معیشتی است.

روز گذشته نیز  شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که حملات مستمر صهیونیست‌ها علیه معتکفین در مسجدالاقصی ، موقوفات اسلامی غیرقابل تحمل  است و همه افراد شریف ملت مسلمان  باید برای حمایت از مسجدالاقصی هر اقدامی انجام دهند.

 وی در ادامه افزود : رژیم صهیونیستی با توجه به تغییر معادلاتی که به برکت نیروهای مقاومت اعمال کرده‌اند، بدترین روزهای خود را از سال 1948 به بعد می‌گذراند. این رژیم از داخل و خارج در محاصره آتش قرار دارد و  به دلیل معادله‌ای که حزب الله به وجود آورده است، دشمن اسرائیلی قبل از آن به جنگ با لبنان فکر کند، هزار بار محاسبه می‌کند.

در پی تجاوز وحشیانه نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به مسجدالاقصی در سحرگاه روز چهارشنبه، شمار زیادی از معتکفان و نمازگزاران فلسطینی بازداشت و زخمی شدند.

حملات وحشیانه اشغالگران اسرائیلی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران فلسطینی با واکنش‌ها و محکومیت گسترده در عرصه منطقه‌ای و بین المللی همراه بوده است.
https://jahannews.com/vdciy5avvt1apz2.cbct.html
jahannews.com/vdciy5avvt1apz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *