دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

گراهام: بایدن راه را برای یک ۱۱ سپتامبر دیگر هموار کرده

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 834044
سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکایی گفت، آنچه با وجود بایدن در افغانستان رخ داد این است که او راه را برای یک حادثه ۱۱ سپتامبر دیگر هموار کرد.
گراهام: بایدن راه را برای یک ۱۱ سپتامبر دیگر هموار کرده
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی دولت بایدن را متهم کرد که به دلیل شکست رویکردش در قبال افغانستان، خطر وقوع یک حادثه ۱۱ سپتامبر دیگر را افزایش می‌دهد.
 
او یکشنبه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: دید من درباره آنچه با وجود بایدن در افغانستان رخ داد این است که او راه را برای یک ۱۱ سپتامبر دیگر هموار کرد.
 
وی مدعی «افزایش افراط‌گرایی و تروریسم در افغانستان وجود دارد، یک ترکیب کشنده که می‌تواند منجر به حمله‌ای بدون هشدار در ایالات متحده طی شش ماه آینده شود». 

این سناتور تندرو در ادامه سخنانش دولت بایدن را به رفع‌ و رجوع سیاسی و دست‌‌کم گرفتن پیامدهای خطرناک خروج از افغانستان متهم کرد. گراهام افزود: وقتی دولت بایدن به شما می‌گوید تروریستی در افغانستان وجود ندارد، درغ می‌گوید. 

کاخ سفید در گزارشی که به تازگی منتشر کرد دولت پیشین این کشور به ریاست دونالد ترامپ را تا اندازه زیادی مقصر خروج آشفته از افغانستان در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است.

در خلاصه این گزارش آمده است: تصمیم‌های رئیس‌جمهور بایدن برای اجرای خروج از افغانستان تا حد زیادی به دلیل شرایط ایجادشده توسط رئیس‌جمهور ماقبل او محدود شده بود.

گزارشی که پاسخ تند ترامپ را در پی داشت و گفت او هم مانند سایرین شاهد این خروج فجیع بود و بایدن تنها مسئول آن است.
https://jahannews.com/vdcayynay49new1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayynay49new1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سیاست غرب دیگر به دنبال اسلامگرایی تندرو به مانند القاعده و داعش در منطقه نیست...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همیشه سیاست غرب و مخصوصا آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی داعش سازی در منطقه بوده و هست