پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۸

زاکانی: شکستن کمر ترافیک صفر و صدی نیست

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 831575
درحال فراهم کردن زیرساخت‌هایی هستیم که می‌تواند با کمک مردم به کاهش بار ترافیکی کمک کند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزوده شدن هزاران دستگاه اتوبوس جدید و افتتاح ایستگاه‌های تازه مترو اشاره کرد.
زاکانی: شکستن کمر ترافیک صفر و صدی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از صدا و سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران درباره موضوع ترافیک پایتخت با بیان این مطلب که شکستن کمر ترافیک تهران مفهومی صفر و صدی نیست، اظهار کرد: درحال فراهم کردن زیرساخت‌هایی هستیم که می‌تواند با کمک مردم به کاهش بار ترافیکی کمک کند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزوده شدن هزاران دستگاه اتوبوس جدید و افتتاح ایستگاه‌های مترو اشاره کرد. به لطف خدا و با حمایت مردم با اقتضائاتی که فراهم می‌شود شرایط ترافیک خیلی تفاوت خواهد کرد.

وی افزود: برای ترافیک شب عید نیز هفته پیش جلسه‌ای در شورای ترافیک تهران داشتیم و بنا شد که این جلسه تکرار و در جلسه دوم آن که در همین هفته برگزار می‌شود، چارچوبی استخراج و تمهیداتی در این باره اندیشیده و به مردم اطلاع رسانی شود.
https://jahannews.com/vdcguq97nak9wn4.rpra.html
jahannews.com/vdcguq97nak9wn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ای مدیر جهادی.... اقدام انقلابی.....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زاکانی
با اتومبیل شخصی خودتان در بزرگراه آزادگان رانندگی کنید تا چاله چوله های این بزرگراه یه حال اساسی به ماشینتون بدهند. یه فکری به حال آسفالت بزرگراهها کنید.
علی
United Kingdom
دکتر زاکانی !!چرا مثل رییسی بت شکن، جهادی و انقلابی کار نمیکنید؟؟!! .
سید
Iran, Islamic Republic of
شما لطف کن دستور بفرما چاله و چوله های اتوبان ها رو پر کنند تا مردم دچار مشکل نشوند شکستن کمر ترافیک بماند برای بعد
Iran, Islamic Republic of
کمرشکن کی بودی؟
Iran, Islamic Republic of
این با کمک مردم یعنی چه؟
Iran, Islamic Republic of
برای ترافیک شب عید نیز هفته پیش جلسه‌ای در شورای ترافیک تهران داشتیم و بنا شد که این جلسه تکرار و در جلسه دوم آن که در همین هفته برگزار می‌شود، چارچوبی استخراج و تمهیداتی در این باره اندیشیده و به مردم اطلاع رسانی شود.
Iran, Islamic Republic of
باز شد وعده که!