پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۵

ارادت به حاج قاسم در سوئد ‌خط قرمز شد! +جزئیات

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 830096
دانشگاه استکهلم سوئد، برنامه دفاع از پایان‌نامه آقای وحید سعادت‌طلب، دانشجوی دکتری این دانشگاه را به دلیل اینکه رساله خود را به شهیدان مطهری و سلیمانی تقدیم کرده، از تقویم وب‌سایت دانشگاه حذف کرد!.
ارادت به حاج قاسم در سوئد ‌خط قرمز شد! +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه تلاش تروریسم رسانه‌ای، برای حذف نام و تصویر حاج قاسم سلیمانی با حمایت‌های روز افزون مردمی از این قهرمان ملی و منطقه به شکست کامل انجامید، در جدید‌ترین رفتار سخیف دانشگاه استکهلم سوئد، برنامه دفاع از پایان‌نامه آقای وحید سعادت‌طلب، دانشجوی دکتری این دانشگاه را به دلیل اینکه رساله خود را به شهیدان مطهری و سلیمانی تقدیم کرده، از تقویم وب‌سایت دانشگاه حذف کرد!.

بر اساس گزارش روزنامه جوان، شبکه تلویزیونی سوئد در گزارشی از وحید سعادت‌طلب به عنوان دانشجوی دکترای شیمی محیطی در دانشگاه استکهلم نام برده که در صفحه اول پایان‌نامه دکترای خود مرتضی مطهری و قاسم سلیمانی را «شهید» و «قهرمان» توصیف کرده است. این دانشجوی دکترا قرار است ۱۲ اسفند از پایان‌نامه خود دفاع کند. سعادت‌طلب گفته است که پایان‌نامه خود را بدون ادای احترام به افراد نام‌برده ارائه نخواهد کرد. او در گفتگو با «اس و ت» از شهید مطهری، و حاج قاسم سلیمانی، به عنوان قهرمانانی نام برده است که «بشریت را از شر نیرو‌های شیطانی در خاورمیانه نجات داده‌اند». سعادت‌طلب همچنین درباره قاسم سلیمانی گفته است که او «برای من مانند یک پدر و یک برادر است و کشورم را نجات داده است.»

اگرچه مدیر دپارتمان مربوطه در دانشگاه گفته ادای احترام و تقدیر جزو مسائل علمی به شمار نمی‌رود و دفاع از پایان‌نامه طبق برنامه انجام خواهد شد، اما گویا فشار‌ها مسیر دفاع از پایان‌نامه را منحرف کرده است. این دانشجوی ایرانی ضمن ابراز تعچب از واکنش‌های اعتراضی دیگران، اقدام آن‌ها را «نقض آزادی بیان» توصیف کرده است. اکنون بهتر می‌توان فهمید که چرا گفته شده است «شهید» سلیمانی، از «سردار» سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است. عجیب‌تر اینکه در دنیایی که به نام «آزادی بیان» به مقدسات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می‌شود، قرآن سوزی راه می‌اندازند و پیامبر اسلام را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند، اکنون ادای احترام به یک قهرمان ملی در پایان نامه دکتری تحمل نمی‌شود!
https://jahannews.com/vdcdnz0j9yt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdnz0j9yt0sz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نور حاج قاسم چون نشات گرفته از نور مولایش امام حسین هست،
خاموش شدنی نیست‌
این کارهای دشمنان ابله، توجه ها رو بیشتر جلب شخصیت حاج قاسم عزیزِ جان ما میکنه
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
نگونبخت کسانی که هر غلط غربیها را با افزودنیهای غیرمجاز بر سرشان میکشند ..!!
ابتکار بینظیر
Netherlands
با تبریک به برادر جوان و مومن م عرض می کنم که ابتکار شما بی نظیر است و ان شاءالله ذخیره دنیا و آخرت شما خواهد شد و الگوی دیگر مومنین.
دعا کنید که منهم لایق شهادت بشوم.
Germany
برای غرب آزادی بیان ویا حقوق بشر یعنی هر آنچه غرب دوست دارد و به نفعش است ولی آنچه به نفع غرب نباشد مغایر حقوق بشر است همچون هلوکاست ، توهین به مقدسات ، همجنسگرایی و…
از شیطان و نوچه هاش آیا چیز دیگری انتظار می رود ؟
Iran, Islamic Republic of
افرین به هر کسی که مردانه از تنها مرد کارزار کشور دفاع می کند احسنت بر شما