جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
 
۰

حرکت دیدنی راننده در صعود از صخره عمودی! + فیلم

پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 829560
ویدئوی مهارت یک راننده در صعود از یک صخره عمودی در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
صعود با خودرو روی صخره عمودی! + فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پارسینه، حتماً با نمونه‌های متعددی از مهارت‌های رانندگی خوب و استثنایی در جاده‌ها یا در برخی ورزش‌های ماجراجویانه با اتومبیل‌ها برخورد کرده‌اید.

رانندگان و مهارت های آنها با ماشین همیشه برای مخاطبان شگفتی رقم می زنند. این در حالی که اگر از رانندگان بخاطر مهارت آنها قدردانی می شود، درخشندگی مهندسی موتور و کیفیت لاستیک ها اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد.
 
ویدئویی که توسط یک کاربر هندوستانی با نام گوئنکا، در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است،یکی از از همین موارد را پیش روی ما قرار می دهد. این کاربر این ویدئو را با عنوان، "چرا باید لاستیک های مناسب داشته باشید ... کمک می کند" در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.

این ویدئو حرکت دیدنی راننده در صعود از صخره عمودی را به تصویر می کشد. این ویدئو ماشینی را نشان می‌دهد که روی صخره‌ای که تقریباً عمود بر زمین است، به سمت بالا حرکت می کند. راننده بدون کوچکترین مشکلی ماشین را به بالای صخره رسانده و تماشاگران را که نظاره گر این صحنه هستند شگفت زده می کند.
 
این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. کاربران مهارت رانندگی این راننده را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کان در کامنتی نوشت: « عالی بود. باید به راننده و مهارت او احسنت گفت.» کاربر دیگر نوشت: « واقعا فکر نمی کردم این ماشین تا نیمه صخره برسد اما در کمال شگفتی راننده آن را به بالای صخره رساند. آفرین به مهارت او.»
 
 
https://jahannews.com/vdch-wn6v23nimd.tft2.html
jahannews.com/vdch-wn6v23nimd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *