يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پرفروش ترین مدل چینی زرین کدام است؟

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 829188
برند چینی زرین ایران یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای ایرانی در زمینه طراحی، تولید، فروش و صادرات انواع ظروف چینی است. محصولات این برند پرطرفدار به ۳۷ کشور جهان از جمله اکراین، انگلستان، نروژ، استونی، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه و ارمنستان صادر می‌شوند.

به منظور خرید چینی زرین و سایر لوازم خانه و آشپزخانه مانند بشقاب آرکوپال می‌توانید تا به وبسایت فروشگاه اینترنتی تهران آفر مراجعه کرده و از مزایای خرید انواع لوازم خانگی از این فروشگاه بهره‌مند شوید.

معرفی انواع محصولات برند چینی زرین ایران

یکی از نقاط قوت ظروف چینی تولید شده توسط این شرکت ایرانی تنوع کم‌نظیر و بهره‌مندی این مجموعه تولیدی از کالکشن‌های زیبا و کاربردی ظروف چینی می‌باشد.
از جمله این کالکشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 محصولات فاخر: طراحی سرویس‌ها و ظروفی که در دسته محصولات فاخر طبقه‌بندی می‌شوند یادآور سبک زندگی اصیل و اشرافی است.
  • پیکره نئوکلاسیک: ظروف مجموعه پیکره نئوکلاسیک با توجه به ویژگی‌های عصر مدرن و دوران باشکوه ویکتورین طراحی می‌شوند. خرید این سرویس‌ها به شما امکان می‌دهد تا به سبک و سیاق نجیب‌زادگان اروپایی از مهمانان خود پذیرایی کنید.

    پیکره شهرزاد: در طراحی ظروف مجموعه پیکره شهرزاد هنر اصیل ایرانی و تاریخ شکوهمند ایران بیش از هر چیز مورد توجه قرار گرفته است.
    پیکره ایتالیا اف: بارزترین مشخصه‌های سرویس‌های پیکره ایتالیا اف زیبایی، کیفیت، ظرافت و خطوط منحنی طراحی شده بر روی ظروف این مجموعه می‌باشد.

    پیکره کواترو: طراحی ظروف پیکره کواترو منطبق با سبک زندگی مدرن و مینیمال صورت گرفته است. از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به ساده و در عین حال کاربردی بودن آن اشاره کرد.

    پیکره وینچی: طراحی چشم‌نواز ظروفی که در مجموعه پیکره وینچی دسته‌بندی شده‌اند مدیون مهارت طراحان هنرمند ایتالیایی است.
    پیکره رادیانس: سرویس‌های پیکره رادیانس با نقوش برجسته و منظم طراحی شده بر روی ظروف این مجموعه شناخته می‌شوند. نقش و نگار ساده پیکره رادیانس مناسب این محصولات را به گزینه‌ای مناسب برای مشکل‌پسندان تبدیل کرده است.

    پیکره آسترو: طراحی ظروف قرار گرفته در کالکشن پیکره آسترو متفاوت، منحصر به فرد و با ظرافت تمام صورت می‌گیرد. محصولات این مجموعه به شکل ستاره قالب‌ریزی شده و به نقش‌های متنوعی منقش شده‌اند.
    پیکره الگرو: محصولات پیکره الگرو به منظور برپایی مهمانی‌های دوستانه و دورهمی‌ها کاملا مناسب می‌باشند. رنگ‌بندی این ظروف می‌تواند شادی و انرژی را به میز صبحانه و عصرانه شما مهمان کند.
برند چینی زرین ایران علاوه بر مجموعه‌های یاد شده در زمینه طراحی و تولید ظروف چینی هتلی و رستورانی، ظروف چینی کودک و محصولات تکمیلی چینی خانگی مانند پارچ، لیوان، قاب و قدح و ... نیز فعالیت می‌کند.

چینی زرین رز فلاور

معرفی و بررسی پرفروش ترین مدل چینی زرین 

مجموعه‌هایی که در قسمت قبلی مقاله به آن اشاره کردیم متشکل از چندین زیرمجموعه است. برخی از این سرویس‌ها نسبت به سایر سرویس‌های چینی از طرفداران بیش‌تری برخوردار بوده و در گروه پرفروش ترین مدل‌های ظروف چینی دسته‌بندی می‌شوند.

سرویس چینی مدل فلورانس سرمه ای یکی از پرفروش ترین انواع چینی می‌باشد. این سرویس که در کالکشن پیکره ایتالیا اف جای گرفته است نقوشی با رنگ سرمه‌ای را در پس‌زمینه سفید و شفاف ظروف جای می‌دهد.

از اجزاء تشکیل دهنده سرویس چینی مدل فلورانس سرمه ای می‌توان به کاسه سوپ‌خوری، دیس سرو، بشقاب غذاخوری، بشقاب میوه‌خوری، قوری چای‌خوری، فنجان، نعلبکی و ... اشاره کرد. گفتنی است که نوع اقلام تشکیل دهنده این سرویس با توجه به تعداد کلی ظروف سرویس متفاوت است.

سرویس چینی مدل زرین یکی از زیرمجموعه‌های پیکره کواترو محسوب می‌شود. بشقاب پلوخوری سرویس چینی مدل زرین در مقایسه با بشقاب آرکوپال از درخشندگی بسیار بیش‌تری برخوردار بوده و زیبایی آن با بهره گرفتن از یک نوار طلایی گرد بشقاب‌ها کامل می‌شود.

سرویس چینی مدل ریوا طلایی نیز از زیرمجموعه‌های پیکره ایتالیا اف محسوب می‌شود. زیبایی، شفافیت و ظرافت به کار رفته در تزئین سرویس چینی مدل ریوا طلایی زیبایی را بر سر میز ناهارخوری شما می‌آورد.

سرویس چینی مدل ریوا طلایی شامل اقلامی همچون بشقاب غذاخوری، بشقاب میوه‌خوری، دیس سرو، بشقاب خورش‌خوری، سالادخوری و نمک‌پاش می‌باشد.

از دیگر انواع پرفروش مجموعه پیکره ایتالیا اف می‌توان به سرویس چینی مدل هدیه طلایی اشاره کرد. سادگی در طراحی و درخشش چشم‌گیر خطوط منحنی طلایی نقش‌بسته بر جداره ظروف سرویس چینی مدل هدیه طلایی باعث درخشش میز ناهارخوری شما خواهد شد.

پرفروش ترین مدل چینی زرین

بشقاب گود سوپ‌خوری، بشقاب تخت پلوخوری، بشقاب میوه‌خوری، دیس سرو، کاسه سرو سوپ و آش و ... ظروف موجود در سرویس چینی مدل هدیه طلایی را تشکیل داده‌اند.

سرویس چینی مدل رز فلاور یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند چینی زرین ایران است که در مجموعه پیکره کواترو جای می‌گیرد. سادگی، زیبایی و کارایی از مشخصه‌های این سرویس باکیفیت ایرانی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که به منظور طراحی ظروف سرویس چینی مدل رز فلاور، طراحی بشقاب‌های پلوخوری، بشقاب‌های خورش‌خوری، کاسه سرو سوپ و دیگر اقلام این سرویس غذاخوری از طلا بهره گرفته شده است.

این سرویس غذاخوری که در کالکشن ایتالیا اف جای می‌گیرد می‌تواند یک سرویس غذاخوری کاربردی برای سرو شام در مهمانی‌های رسمی به حساب بیاید.

مانند تمامی سرویس‌های کالکشن پیکره کواترو سرویس چینی مدل مونت کارلو طلایی نیز از طراحی مدرن، ساده و زیبایی برخوردار می‌باشد.

اقلام کاربردی این سرویس غذاخوری بشقاب تخت پلوخوری، بشقاب گود خورش‌خوری، بشقاب میوه‌خوری، پیاله سالادخوری و ... باعث شده است تا این محصول بهترین گزینه برای خرید مینیمال‌پسندان به حساب بیاید.

بر روی نقش‌های طراحی شده بر سرویس چینی مدل ولوت بنفش پوششی شفاف و مقاوم از جنس لعاب قرار می‌گیرد. این لایه لعابی درخشش ظروف سرویس چینی مدل ولوت بنفش را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

بر روی بشقاب‌های پلوخوری این سرویس غذاخوری نقش‌هایی ظریف از گل‌هایی به رنگ بنفش به چشم می‌خورد. این نقش‌بندی خاص زیبایی سرویس را چندین برابر کرده است. با دیدن سرویس چینی مدل ویلیج از مجموعه ایتالیا اف در همان نگاه اول مسحور زیبایی خیره‌کننده آن خواهید شد.

طراحی هنرمندانه، کلاسیک و موزون سرویس چینی مدل ویلیج در کنار کیفیت مثال‌زدنی این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین انواع سرویس غذاخوری چینی زرین ایران بدل کرده است.

چینی زرین ویلیج

ظروف سرویس چینی مدل سپیدار از مجموعه پیکره ایتالیا اف ظروفی سپید رنگ هستند که به وسیله یک نوار طلایی تزئین شده‌اند. علاوه بر اقلامی که در تمامی انواع سرویس‌های چینی موجود است مانند بشقاب پلوخوری، بشقاب خورش‌خوری و ... سرویس ۱۰۲ پارچه سپیدار از قوری، فنجان، نعلبکی و شکر ریز را نیز در بر گرفته و از حیث اقلام موجود در سرویس کامل می‌باشد.

انواع ظروف چینی مانند سرویس‌های چینی زرین ایران علاوه بر ویژگی‌هایی مانند کیفیت بسیار بالا، زیبایی چشم‌نواز و تنوع بی‌نظیر از بهداشتی‌ترین و سالم‌ترین ظروف غذاخوری موجود در بازار به شمار می‌روند. علت این امر استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت ساخت ظروف چینی است.

با این حال باید توجه داشته باشید که جهت تولید ظروف چینی فاقد کیفیت استاندارد از مواد ناسالم و غیر بهداشتی استفاده می‌شود. بنابراین حصول اطمینان از اصالت محصول چینی خریداری شده یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید سرویس غذاخوری چینی می‌باشد.

روش‌های زیادی به منظور تشخیص چینی اصل و باکیفیت از محصولات مشابه تقلبی وجود دارد که ساده‌ترین آن‌ها خرید سرویس پذیرایی چینی از فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه آنلاین تهران آفر است.

با خرید پرفروش ترین مدل چینی زرین از فروشگاه تهران آفر قادر خواهید بود تا از این ظروف  در هنگام برپایی مهمانی‌های شام، ناهار، عصرانه و دورهمی بهره گرفته و مهمانان خود را با غذاهای رنگارنگ سرو شده در ظروف بسیار زیبا و مجلل شگفت‌زده کنید.
https://jahannews.com/vdcdjn0jjyt0xf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjn0jjyt0xf6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *