دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

بانک کشاورزی کار خرید شرکت‌ها و سازمان‌ها را راحت کرد

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 825082
رقابت بانک ها برای ارائه خدمات امری انکار ناپذیر است. از سوی دیگر مردم به عنوان اشخاص حقیقی و مدیران شرکت ها به عنوان اشخاص حقوقی چشم به بانک ها دارند تا ببینند چه خدمت جدید و متنوعی برای تسهیل امور به آنها ارائه می کنند.
بانک کشاورزی کار خرید شرکت‌ها و سازمان‌ها را راحت کرد
بانک کشاورزی این بار خدمت جدیدی را تحت عنوان «تنخواه کارت» در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی قرار می دهد تا امکان نظارت و مدیریت بر روند هزینه کرد تنخواه سازمانی تسهیل شود.

تنخواه کارت، نوعی کارت الکترونیکی است که صرفاً به منظور خرید کالا یا خدمات بصورت پول الکترونیکی شارژ شده و در اختیار کارپردازان بخش عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی قرار می گیرد.

تنخواه ‌داری در شرکت‌ها از طریق چک و واریز وجه به حساب شخصی تنخواه‌داران، مشکلاتی از قبیل خروج  پول از حساب و کنترل شرکت و نیز مشکلات مالیاتی برای مسئول تنخواه را به همراه دارد؛ ولی با «تنخواه کارت کشاورزی» شرکت/سازمان می تواند با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک، کارت‌های بانکی به تعداد تنخواه‌داران  با قابلیت انجام عملیات بانکی دریافت کند. همچنین شرکت/سازمان می تواند هر لحظه به صورت آنلاین، ریز تراکنش‌ها را مشاهده و در صورت لزوم، مبلغ موجودی کارت را تغییر دهد.

دارنده «تنخواه کارت» می‌تواند تا سقف موجودی کارت، از طریق پایانه‌های فروشگاهی (POS) طرف قرارداد با شاپرک مستقر در فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی و همچنین از طریق تمامی فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنیاز خود اقدام کند.

این کارت‌ها همچنین قابلیت پرداخت قبض، خرید شارژ، مانده گیری، صورت‌حساب، انتقال وجه و قابلیت برداشت وجه را دارا هستند.

مدیران موفق آنهایی هستند که با استفاده از خدمات متنوعی که به آنها ارائه می شود هم شفافیت را به کار خود حاکم کنند و هم ریل مشخص بدون مشکل و حواشی را در مقابل کارمندان خود ترسیم کنند.
https://jahannews.com/vdcc4pq4i2bqix8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4pq4i2bqix8.ala2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *