يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

سردار سلیمانی با شهادتش قلب ملت‌ها را فتح کرد

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 824956
ستاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار سلیمانی با شهادتش اندیشه و قلب ملت های منطقه را فتح کرد.
سردار سلیمانی با شهادتش قلب ملت‌ها را فتح کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای امنیت اظهار داشت: حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها نشان داد این انقلاب از پشتوانه مردمی عظیمی برخوردار است و بر همین اساس دشمن مطمئن باشد ما انتقام خون همه شهیدانمان را از آنها می‌گیریم.

وی گفت: دشمن سردار سلیمانی را ترور کرد اما الان مکتب بزرگی از این سردار در جبهه مقاومت ایجاد شده که برای آنها خطرناک‌تر از قبل شده است این مکتب جانی دوباره به ملت‌های منطقه بخشیده است.

وی گفت: سردار سلیمانی بزرگترین ارتش منطقه‌ای جهان که آماده برای ریشه کن کردن پایه‌های استکبار را شکل داد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به غیر از نابودی داعش یک لشکر فرامنطقه ای برای فتح قدس فراهم کرد، گفت: این لشکر دست نخورده و کوچک‌ترین زخمی برنداشته است بلکه حاج قاسم با شهادتش افکار عمومی جهان را نیز فتح کرد.

این استاد حوزه تاکید کرد: شهید سلیمانی با خون خود، راه و آینده فتح و نصرت الهی را تثبیت کرد و شهر کرمان را به شهری زیارتی و شهر مقاومت و قیام تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: حاج قاسم با شهادتش در آغاز گام دوم انقلاب، انقلاب و انقلابی گری را احیا کرد، او تمام شهدا و خانواده‌های شهیدان را سرافرازتر از گذشته کرد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه دشمنان در برابر سردار سلیمان بسیار حقیرتر از آن چیزی هستند که تصور می‌شود، گفت: قدرت سردار سلیمانی تنها در دل‌های عاشق او نیست بلکه در رزم رزمندگانی است که آماده‌اند و به موقع فرمان دریافت خواهند کرد و کار ناتمام سردار سلیمانی را تمام خواهند کرد.
https://jahannews.com/vdcbsabw0rhb59p.uiur.html
jahannews.com/vdcbsabw0rhb59p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانباز
Iran, Islamic Republic of
شهید عزیز سردار دلها سلیمانی ، زمان حیاتش نیز قلب های بسیاری از انسان ها را فتح کرد.
yousef khiarak
Iran, Islamic Republic of
خدا سردار قاسم سلیمانی را رحمت کند