يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

اریحا کانون جدید مبارزات مردم فلسطین

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 834119
با وجود جنایات و موج بازداشت‌های رژیم صهیونیستی در شهر اریحا، مبارزه علیه این رژیم در این شهر از فلسطین اشغالی همچنان رو به گسترش است.
اریحا کانون جدید مبارزات مردم فلسطین
به گزارش جهان نيوز، در حالی که رسانه‌های عبری زبان از زخمی‌شدن دو نظامی صهیونیستی در این شهر خبر دادند، رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند، نظامیان صهیونیست 100 فلسطینی از جمله 10 کودک را بازداشت کرده‌اند.

باشگاه اسیران فلسطینی امروز دوشنبه اعلام کرد، نظامیان صهیونیستی 100 فلسطینی را از ابتدای سال جاری میلادی در اریحا بازداشت کرده‌اند که در میان آنها 10 کودک هم به چشم می خورد.

به گفته این باشگاه کانون اصلی این اقدامات اردوگاه آوارگان عقبه جبر است.

این نهاد فعال در زمینه دفاع از اسرای فلسطین تاکید کرد: از میان بازداشت شدگان 32 نفر همچنان در بازداشت رژیم صهیونیستی بوده و بخشی از آنها همچنان تحت بازجویی قرار دارند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند موج مبارزات ضد صهیونیستی در اریجا به طور اعم و اردوگاه عقبه بن جبر به شکل قابل توجهی در حال افزایش است.

رسانه‌های عبری زبان هم شامگاه دوشنبه اعلام کردند دو نظامی صهیونیست از جمله یک افسر در جریان یورش به اردوگاه عقبه جبر زخمی‌شدند.

این رسانه‌ها توضیحات بیشتری در این رابطه ندادند.
https://jahannews.com/vdcdfo0jnyt0sf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfo0jnyt0sf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *