دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱

نصب دیوار نگاره سردار شهید «قاسم سلیمانی» در پایتخت ونزوئلا

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 824887
مقامات ونزوئلا دیوار نگاره ای را در خیابانی در کاراکاس پایتخت این کشور به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی نصب کردند.
نصب دیوار نگاره «حاج قاسم» در پایتخت ونزوئلا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، دیوار نگاره‌ای در یکی از خیابان‌های کاراکاس پایتخت ونزوئلا به افتخار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نصب شد که در آن تصویری از شهید سلیمانی در کنار هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا و پرچم‌های ایران و ونزوئلا به نمایش گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، «حجت سلطانی» سفیر ایران در کاراکاس در مراسم نصب دیوار نگاره ای که به دست «نلسون سانتانا» هنرمند ونزوئلایی طراحی و اجرا شد، بر اهمیت تحکیم روند انقلابی و استقلال هر دو کشور ایران و ونزوئلا در برابر جهانیان تأکید کرد و گفت: ونزوئلا سرزمین قهرمانان، سرزمین «سیمون بولیوار» آزادیخواه و سرزمین رهبر ابدی این کشور یعنی «هوگو رافائل چاوز» است.

سفیر ایران در کاراکاس همچنین تصریح کرد: ایران بر همبستگی و حمایت متقابل دوجانبه بین ایران و ونزوئلا تأکید می‌کند و آن را برای هر دو کشور پیروزی بخش می‌داند.

از سوی دیگر، «پدرو اینفانته» نماینده پارلمان ونزوئلا و رئیس گروه دوستی پارلمانی این کشور و ایران، همبستگی خود را با مردم ایران در مبارزه علیه دشمن مشترک یعنی امپریالیسم آمریکا اعلام و تأکید کرد: پهپادهایی که برای ترور سردار سلیمانی استفاده شد، همان پهپادهایی است که با آن قصد ترور رئیس جمهور نیکلاس مادورو را داشتند.
https://jahannews.com/vdceve8vfjh8wvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceve8vfjh8wvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *