دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۸

نیکزاد: مشکلات داخل کشور حل شدنی است

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 824763
بشریت مدیون حاج قاسم است و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است و او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.
نیکزاد: مشکلات داخل کشور حل شدنی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۴ دی ماه مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، در نطق پیش از دستور خود ضمن درود به روح شهید سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.

وی با اشاره به اینکه بشریت مدیون قاسم سلیمانی است و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است گفت:‌ حاج قاسم سرباز رشیدی بود که به ماموریت خود در تشکیل محور مقاومت به خوبی عمل کرد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. امروز به جرات می توان گفت که هیچ طرحی نیست که توسط آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی طراحی شده باشد مگر اینکه با شکست مواجه شده است.

نیکزاد در ادامه تصریح کرد: حاج قاسم اینگونه درخشید، چراکه خودش عمل کرد و به ما نیز آموخت که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آن کسی که باید ببیند می بیند. این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه روزی ناممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می ساخت و امروز بیش از هر چیز به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در سایر سنگرها و جبهه‌ها شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کنند.

وی تاکید کرد: اگر دیروز آزادسازی سوریه، شکست دادن صهیونیست ها در جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه و گوشمالی دادن متجاوزان به یمن ناممکن جلوه می داد، اما با جهاد خالصانه ممکن گشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز مشکلات اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور حل شدنی است به شرط اینکه کارگزاران نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف همچون حاج قاسم عزیز عمل نمایند و چون حاج قاسم سلیمانی باشند.
https://jahannews.com/vdch-kn6x23niqd.tft2.html
jahannews.com/vdch-kn6x23niqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی؟
Iran, Islamic Republic of
مشه بفرمایید که مشکلات کشور کی حل می شود؟
Iran, Islamic Republic of
مثل حاج قاسم سلیمانی اگه در بین کارگزاران بود که دیگه مشکلی نداشیم
Iran, Islamic Republic of
جناب نیکزاد چه تعداد کارگزاران نظام مقدس اسلامی مانندحاج قاسم عزیز باشند تا مشکل کشور حل شود
Iran, Islamic Republic of
آقای نایب رئیس مجلس کی میخواهید دست از شعار دادن بردارید تا دیروز میگفتید 80درصد مشکلات کشور مدیریتی است اان میگویید که کارگزاران باید مثل سپهبد شهید حاج قاسم باشند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر مثل شهيد سليماني بودند ديگر كارگزاران نبودند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشگران اقتصادي با گران كردن لحظه ايي همه نياز هاي مردم به دنبال مايوس كردن مردم از نظام هستند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نیکزاد: مشکلات داخل کشور حل شدنی است!!!
اما اراده ايي براي حل آنها وجود ندارد
مثلا"‌:
گراني روز افزون خودرو سكه و ارز مسكن مرغ و گوشت و تخم مرغ و... حل شدني نيست ؟؟؟.