دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

آذر و توران به تهران منتقل نمی‌شوند

يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 824333
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با آذر و توران گفت: توله‌ها در ۶ هفتگی، به وزن ۱۸۰۰ گرم رسیده‌اند؛ بخش ویژه‌ای در اداره کل محیط زیست سمنان برای نگه‌داری آذر و توران در نظر گرفته شده و آن‌ها به تهران منتقل نمی‌شوند.
آذر و توران به تهران منتقل نمی‌شوند
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا ابدالی  سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت آذر و توران اظهار کرد: توله یوزها شرایط خوبی دارند و در 6 هفتگی خود، به وزن 1 کیلو و 800 گرم رسیده‌اند. توله‌ها مشکل گوارش و تغذیه ندارند.

وی درخصوص تغذیه توله‌ها توضیح داد: 2 وعده در روز غذا می‌خورند و در هر وعده بین 25 تا 30 گرم غذا دریافت می‌کنند. غذای آن‌ها ترکیبی از گوشت قرمز و سفید و شیری است که با صلاح‌دید تیم تیمار توله‌ها به آن‌ها داده می‌شود.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بخش ویژه‌ای در اداره کل محیط زیست استان سمنان برای نگه‌داری آذر و توران در نظر گرفته شده و آن‌ها به تهران منتقل نمی‌شوند.
 
https://jahannews.com/vdcaeynae49nue1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeynae49nue1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين توله ها در اين سن بايد فقط شير بخورند نه گوشت معده آنها شايد آنزيم هاي هضم گوشت را هنوز نداشته باشد .
لیلا
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به همه عزیزانی که از توران و اذر زیبا حمایت میکنند. خدا حافظ و نگهدار همه شما🌹🌹🌹🌹