چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۸

تو دهنی مردم به فرشته حسینی+ تصویر

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 822503
کاربران فضای مجازی در بخش کامنت های پست «اعدام نکنید» فرشته حسینی، واکنش مثبتی از خود نشان نداده و از هشتگ «قاتل را اسطوره نکنید» استفاده کردند.
تو دهنی مردم به فرشته حسینی+ تصویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، فرشته حسینی، بازیگر سینما و همسر نوید محمدزاده، در واکنش به اعدام آشوبگران اعتراضات اخیر، هشتگ «اعدام نکنید» را در پست اینستاگرامی خود منتشر کرد. این اقدام در پی واکنش برخی چهره های هنری و ورزشی نسبت به اتفاقات اخیر بوده است. برخی از همکاران فرشته حسینی نیز در این ایام همانند او نسبت به اعدام ها واکنش نشان داده و خواستار لغو و یا حتی ازادی عوامل آشوب در کشور شدند. به نظر میرسد این پست در واکنش به اعدام مجید رضا رهنورد منتشر شده باشد.



اما کاربران فضای مجازی در بخش کامنت های این بازیگر، واکنش مثبتی از خود نشان نداده و از هشتگ «قاتل را اسطوره نکنید» استفاده کردند. این کاربران همچنین به شهروندانی که به دست مجید رضا به شهادت رسیدند اشاره کرده و خواستار علت عدم واکنش این چهره ها نسبت به شهادت افراد بی گناه و حال و هوای مادرانشان شدند.
 
کاربران نسبت به این رفتار های دوگانه نیز انتقاد کردند و مدعی شدند افرادی که در ایام التهابات معترضین را دعوت به آشوب میکردند و بابت کشته شدن مردم بی گناه واکنشی از خود نشان نمیدادند، اکنون بابت قاتلین آن ها از هشتگ های اعدام نکنید استفاده می کنند.
 




































 
https://jahannews.com/vdchvin6x23nimd.tft2.html
jahannews.com/vdchvin6x23nimd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهتره ی افغانی در مورد افغانستان حرف بزنه
Iran, Islamic Republic of
عالی بود. از قاتلان استوره نسازید.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
نظرات مردم عالییییی
Iran, Islamic Republic of
بخدا حالم از این بی هویتها به هم میخوره
Iran, Islamic Republic of
انشااله یکی از اینها به خدمتت خواهد رسید ..اونوقت ببینم بازهم دهنت و باز میکنی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
. تو مسایل ایران بزرگ دخالت نکن
Iran, Islamic Republic of
مگه خانواده فرشته حسینی از دست طالبان و جنگ داخلی افغانستان فرار نکردن ایران ؟ پس چرا الان داره حمایت میکنه از اراذل خیابانی ؟.
Russian Federation
سلام ای کاش جنایتکاران مزاحم اینگونه افراد شوند بعد ببینیم چه می گویند وچه می خواهند دنبال آرامش وامنیت درجامعه باشید ازناامنی کسی ازجامعه ایران سود نمی برد واقعا شماها نمی دانید کشورهای غربی به دنبال برهم زدن کشورما وناامنی هستند ؟؟؟واضح است کافی است چشمتان را بازکنید وکمترماهواره ببینید