جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

وصیت شهید «بحیرایی» به مادرش

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۳۱
کد مطلب: 819935
شهید خدابخش بحیرایی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای مادر مهربان و رنج‌کشیده‌ام، از شما حلالیت می‌طلبم و از اینکه آن طور که باید و شاید نتوانستم به شما خدمت کنم معذرت می‌خواهم، پیرو خط حضرت زینب (س) باشید، مبادا پشت رهبر را خالی کنید.»
وصیت شهید «بحیرایی» به مادرش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید خدابخش بحیرایی

«بسم رب الشهداوصدیقین

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیل الله صفأکانهم بنیان مرصوص

با عرض سلام محضر آقا امام زمان (عج) و با درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی خمینی بت‌شکن و سلام به ارواح پاک طیبه شهدا از صدر اسلام تاکنون که با خون مطهر خود درخت اسلام را آبیاری و پرچم انقلاب اسلامی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآوردند و طاغوتیان زمان را به زباله‌دان تاریخ فرستادند. 

و‌ای مادر مهربان و رنج‌کشیده‌ام، از شما حلالیت می‌طلبم و از اینکه آن طور که باید و شاید نتوانستم به شما خدمت کنم معذرت می‌خواهم، پیرو خط حضرت زینب (س) باشید،  مبادا پشت رهبر را خالی کنید.

اگر به افتخار شهادت نائل شدم گریه و زاری نکنید دشمن شاد نشود، با آن صبر و حوصله‌ای که در شما سراغ دارم با شعار دادن خود مشت محکمی بر دهن یاوه‌گویان خواهید زد.

و‌ای همسر وفادارم شما خیلی در زندگی زحمت کشیدید و بی‌اندازه صبور بودید، بنده از شما راضی هستم انشاءلله شما هم مرا حلال خواهید کرد.
https://jahannews.com/vdcc1oq4p2bqso8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1oq4p2bqso8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هدیه به ارواح مطهر همه شهدا ،صلوات...............ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَعَلَىٰ آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَعَلَىٰ آلِ إِبْرَاهِيمَ إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ ٱللَّٰهُمَّ بَارِكْ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَعَلَىٰ آلِ مُحَمَّدٍ كَمَا بَارَكْتَ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَعَلَىٰ آلِ إِبْرَاهِيمَ إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌوعجل فرجهم الشریف.