شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

انسان‌های آینده چه شکلی هستند؟

يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 818007
انسان‌های آینده ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از فناوری دچار ناهنجاری‌هایی در بدن خود شوند.
انسان‌های آینده چه شکلی هستند؟
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: ​انسان‌های آینده چه شکلی هستند؟ این سوالی است که برای همه مان جذاب است درباره آن بدانیم. آن طور که دیلی میل در گزارشی نوشته است: انسان‌های آینده ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از فناوری دچار ناهنجاری‌هایی در بدن خود شوند، ناهنجاری‌هایی که پژوهشگران از آن ها به عنوان احتمال ایجاد پلک دوم در انسان آینده و تغییراتی در دست و پشت بدن یاد می‌کنند. 

پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی(Mindy) گذاشتند، آن ها پیش‌بینی می‌کنند میندی در آینده خمیده خواهد شد. این امر ناشی از استفاده بیش از حد از دستگاه‌های مجهز به فناوری مدرن است که بر نحوه نشستن و ایستادن افراد تأثیر می‌گذارد و انسان ها جمجمه ضخیم‌تری برای محافظت از مغز در برابر تشعشعات تلفن‌های هوشمند خواهند داشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcbgwbwzrhb8gp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbwzrhb8gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......