چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

چرا از شرکت در تظاهرات برلین پشیمان است؟

پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 816684
حامد اسماعیلیون با همکاری با کاوه شهروز و لابی اروین کتلر در تهیه پتیشن و بعد تریبون دادن به تجزیه طلبان در تظاهرات برلین علنا اعلام کرد برای سرنگونی ج ا حاضر به همکاری با هر گروه و سازمانی است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، برلین پایتخت آلمان روز شنبه ۳۰ مهر، محل تجمع اپوزیسیون ضدایرانی خارج‌نشین بود. کردهای اقلیم کردستان عراق، حامیان ارتش آزاد سوریه، کمونیست‌های به جا مانده از دهه شصت، همجنس‌بازان و تجزیه طلبان در برلین علیه جمهوری اسلامی ایران دست به تظاهرات زدند.

کاربر فضای مجازی طی رشته توئیتی از پشیمانی برای حضور در این تجمع نوشت:
چرا از شرکت در تظاهرات برلین پشیمونم؟

حامد اسماعیلیون با همکاری با کاوه شهروز و لابی اروین کتلر در تهیه پتیشن و بعد تریبون دادن به تجزیه طلبان در تظاهرات برلین علنا اعلام کرد برای سرنگونی ج ا حاضر به همکاری با هر گروه و سازمانی است.

در واقع موضع ایشون سرنگونی به هر قیمتی است و در این راه از همکاری با کسانی که قبلا خیانتشون به مردم و کشور ثابت شده هم ابایی ندارد.

ایدهٔ من برای شرکت در هر تظاهراتی حمایت از مردم ایران و تلاش‌ها و اعتراضاتی بود که داخل ایران انجام میشد.

دوست داشتم نشون بدم درسته از کشورم دورم ولی هم صدا و همراه با مردم ایران هستم. چون باور دارم اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید از داخل ایران و به دست مردم ایران باشد. من خارج نشین فقط و فقط وظیفهٔ حمایت از خواسته‌های مردم داخل ایران رو دارم.

ولی مسیری که از اوایل این ماه شکل گرفت، افتادن تظاهرات و گره زدن خواستها به اهداف گروه هایی بود که در ایده فرقی با ج ا ندشته و ندارند و برای حذف ج ا و رسیدن به قدرت از جنگ و حملهٔ نظامی ترسی ندارند.

من برای مردم و کشورم صلح، آزادی و برابری می‌خوام و نمیتونم تصور کنم کسی از طریق تحریم و جنگ و تجزیه طلبی به این موارد برسد. برای همین از این به بعد تمام تمرکزم رو روی حمایت از فعالین داخل ایران میزارم و دیگه تو تظاهراتی ک حامد اسماعیلیون هماهنگ کنه شرکت نمیکنم.



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcaainay49n6i1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaainay49n6i1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گویاتمام‌......ساکن‌دراروپاباهم‌متحدشدن!خوبی اینکاراین‌است‌که‌قیافه‌......مشخص‌شده