جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

رونمایی از نمونه اولیه روبات انسان‌نمای تسلا

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 813999
شرکت تسلا یک نمونه اولیه از روبات انسان‌نمای اوپتیموس را به نمایش گذاشت و پیش‌بینی کرد بتواند میلیون‌ها دستگاه از آن را تولید کند.
رونمایی از روبات انسان‌نمای تسلا
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: تسلا بالاخره نمونه اولیه روبات انسان‌نمای خود به نام «اپتیموس» را به نمایش گذاشت. این روبات از برخی نرم افزارهای هوش مصنوعی و سنسورهای مورد استفاده در قابلیت کمک راننده اتوپایلوت خودروهای تسلا بهره می‌برد.

ایلان ماسک اعلام کرد که تفاوت اصلی میان طراحی تسلا و سایر روبات‌های انسان‌نما، امکان تولید انبوه اپتیموس است. در حقیقت مدیرعامل تسلا گفته اپتیموس برای تولید انبوه در مقیاس میلیون‌ها دستگاه طراحی شده است.

طبق پیش‌بینی ماسک، قیمت این روبات احتمالا کمتر از 20 هزار دلار خواهد بود. «اپتیموس» 1.76 متر قد دارد و وزنش به 56.7 کیلوگرم می‌رسد و می‌تواند محموله‌هایی با وزن 20 کیلوگرم را جابه جا کند. این روبات به تراشه تسلا مجهز شده است و همچنین از وای‌فای و LTE پشتیبانی می‌کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcgyw97yak9qy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyw97yak9qy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *