شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

هشدار سرویس اطلاعات مصر به رژیم صهیونیستی: اوضاع از کنترل خارج خواهد شد

دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 811989
مسئولین مصری در اقدامی کم سابقه به طرف اسرائیلی هشدار دادند، اقدامات ارتش اسرائیل موجب تضعیف شدید تشکیلات خودگردان و به تبع آن تضعیف قبضه امنیتی‌اش بر کرانه باختری شده است.
هشدار سرویس اطلاعات مصر به رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی کان در گزارشی که در وب سایت این رسانه منتشر شد خبر داد، مصری‌ها به شدت از گسترش تنش در کرانه باختری و قدس در روزهای اخیر نگران بوده و به اسرائیل هشدار دادند احتمالا اوضاع از کنترل خارج خواهد شد.

این رسانه عبری زبان به نقل از هشدارهای مسئولین مصری به طرف اسرائیلی خبر داد، قاهره به شدت از رفتار اسرائیل گله مند بوده و معتقد است که افزایش اقدامات (جنایات) ارتش اسرائیل در مناطق فلسطینی، تشکیلات خود گردان را در تنگنا قرار داده و موضع این ساختار را تضعیف می‌کند.

براساس هشدار طرف مصری در صورتی که روند اوضاع در کرانه باختری به همین شکل پیش برود اسرائیل با انفجار اوضاع در این منطقه مواجه خواهد شد.

در بخش دیگری از گزارش هم تاکید شده است، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر هفته گذشته با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در قاهره دیدار کرد که گویا برای تقویت انگیزیه وی برای مقابله با اقدامات فلسطینی انجام گرفته است، زیرا این اقدامات جایگاه رهبری تشکیلات خودگردان را هم تضعیف می‌کند.

این در حالی است که به این رسانه عبری زبان خبر رسیده است، اسرائیل طی پیامی که برای مسئولین و مدیران دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فرستاده، به آنها دستور داده است که به سرعت و با تمام قدرت به سر کار خود بازگشته و به ویژه در شمال کرانه باختری (جنین و نابلس) با قدرت وارد عمل شوند.

به نوشته کان: بزگترین کابوس اسرائیل آن است که شهرهای دیگری نیز (علاوه بر جنین و نابلس) به پایگاهی برای افراد مسلح (گروه‌های مبارز) فلسطینی تبدیل شوند و همانند نابلس از جنین کپی و الگو برداری کنند.

امروز خواسته تل‌آویو از دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان تمرکز فوری و اقدام قاطع در نابلس است اما منابع آگاه مطلع خبر می‌دهند که ظاهرا تشکیلات خودگردان در آستانه از دست دادن کنترل خود بر شهر نابلس است.
https://jahannews.com/vdcdjf0jnyt0fn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjf0jnyt0fn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *