سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

رسانه‌های عبری: اسرائیل همزمان با عملیات علیه غزه، به یمن حمله هوایی کرد

چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 810001
رسانه‌های عبری‌زبان مدعی انجام حملات هوایی رژیم صهیونیستی به یمن، همزمان با عملیات نظامی اخیر این رژیم علیه غزه شدند.
رسانه‌های عبری: اسرائیل به یمن حمله هوایی کرد
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های اسرائیلی روز سه‌شنبه مدعی شدند که ارتش اسرائیل در حین عملیات نظامی علیه جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه در پنجم ماه جاری میلادی، عملیاتی را در یمن اجرا کرده بود.

کانال 14 عبری مدعی شد که ارتش رژیم اسرائیل همزمان با عملیات نظامی اخیر علیه باریکه غزه، حمله‌ای را علیه اهدافی در یمن عملیاتی کرده بود.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی برای اثبات ادعای خود، به اظهارات هفته پیش آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله ارتش به «کشور ثالث» در جریان عملیات «فجر صادق»، استناد کرد.

پیشتر «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که «تقریباً دو هفته قبل و در جریان درگیری اخیر با نوار غزه این رژیم در یک کشور ثالث همزمان با نبرد غزه عملیات انجام داده است»، اما وی از آن کشور نامی به میان نیاورد.

رسانه‌های صهیونیست به‌نقل از کوخاوی که در کنفرانسی با حضور برخی فرماندهان ارتش برگزار شده بود، ادعا کردند: 10 روز پیش ارتش اسرائیل به‌طور دقیق تیسیر الجعبری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در مناطق شمالی کرانه باختری را هدف قرار داد و همزمان موجی از بازداشت‌ها را در کرانه باختری آغاز کرد علاوه بر آنکه در همان زمان حمله‌ای در یک کشور ثالث را ترتیب داده از مرزهای اسرائیل دفاع کرد.
https://jahannews.com/vdchvvn6z23nzvd.tft2.html
jahannews.com/vdchvvn6z23nzvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *