سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

بوش، زلنسکی را «چرچیل زمان» نامید

جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 799226
جرج بوش در یک دیدار مجازی رئیس جمهور اوکراین را «وینستون چرچیل زمان ما» خطاب کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، جرج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که به صورت مجازی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، دیدار کرده است. بوش در این دیدار مجازی زلنسکی را «وینستون چرچیل زمان ما» خطاب کرد.

بوش در بیانیه‌ای که از طریق دفتر خود به اشتراک گذاشته شد، گفت: من مفتخر بودم که امروز صبح چند دقیقه با رئیس جمهور زلنسکی - وینستون چرچیل زمان ما - صحبت کنم. من از او به خاطر رهبری، الگوی او و تعهدش به آزادی تشکر کردم و به شجاعت مردم اوکراین درود فرستادم. رئیس‌جمهور زلنسکی به من اطمینان داد که در مبارزه خود متزلزل نخواهد شد.

آمریکایی‌ها از استقامت و انعطاف پذیری خود الهام گرفته اند. ما همچنان به ایستادن در کنار اوکراینی‌ها برای رسیدن به آزادی شان ادامه می‌دهیم.»

دفتر زلنسکی در بیانیه‌ای مطبوعاتی جزئیات این دیدار را تشریح کرد و گفت که رئیس‌جمهور اوکراین ضمن قدردانی از حمایت مردم آمریکا در این جنگ، همدردی اوکراینی‌ها با آن‌ها پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را یادآوری کرده است.

زلنسکی همچنین در این دیدار مجازی بوش را نمونه یک رئیس جمهور قوی دانست و از او برای سفر به اوکراین دعوت کرد.

این دیدار مجازی در حالی صورت گرفته است که آمریکا به دنبال افزایش حمایت مالی و نظامی از اوکراین در بحبوحه جنگ با روسیه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
عراق هم بخاطر آزادی به خاک و خون کشیدید اصول شما برای جنگ طلبی در دنیا بسط آزادی و دموکراسی هست !