دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش حقوق سربازان وظیفه از اسفند ۱۴۰۰

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 796212
با تلاش مسئولان دولت و نیرو‌های مسلح، حقوق کارکنان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.
افزایش حقوق سربازان وظیفه از اسفند ۱۴۰۰
به گزارش جهان نيوز به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی، سردار "تقی مهری " اظهارکرد: با تلاش مسئولان دولت و نیرو‌های مسلح، حقوق کارکنان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

وی گفت: براین اساس میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و پانصد هزار تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به مبلغ یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

سردار مهری بیان کرد:درحال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنانی که که در مناطق عادی خدمت می‌کنند یک میلیون و دویست و نود و پنج هزار تومان و حداکثر حقوق آنان در مناطق عملیاتی مبلغ چهار میلیون و پانصد هزار تومان است.

این مقام ارشد انتظامی اظهارکرد:امیدواریم با تصویب نهایی حقوق کارکنان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی دولت، انشاءلله در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان خواهیم بود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
خدا خیرتان بدهد .