کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش حقوق سربازان وظیفه از اسفند ۱۴۰۰

15 فروردين 1401 ساعت 16:00

با تلاش مسئولان دولت و نیرو‌های مسلح، حقوق کارکنان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی، سردار "تقی مهری " اظهارکرد: با تلاش مسئولان دولت و نیرو‌های مسلح، حقوق کارکنان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

وی گفت: براین اساس میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و پانصد هزار تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به مبلغ یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

سردار مهری بیان کرد:درحال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنانی که که در مناطق عادی خدمت می‌کنند یک میلیون و دویست و نود و پنج هزار تومان و حداکثر حقوق آنان در مناطق عملیاتی مبلغ چهار میلیون و پانصد هزار تومان است.

این مقام ارشد انتظامی اظهارکرد:امیدواریم با تصویب نهایی حقوق کارکنان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی دولت، انشاءلله در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان خواهیم بود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
 


کد مطلب: 796212

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/796212/افزایش-حقوق-سربازان-وظیفه-اسفند-۱۴۰۰

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com