دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
۳

تلگرام مجبور شد قوانین برزیل را بپذیرد +جزئیات

سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 795528
بعد از پیروی تلگرام از دستورالعمل‌های برزیل برای مقابله با اطلاعات اشتباه، محدودیت این پیامرسان برداشته شد.
تلگرام مجبور شد قوانین برزیل را بپذیرد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه تلگرام به دلیل عدم پیروی از قوانین دادگاه عالی برزیل با ممنوعیت روبرو شد، بر اساس گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرده این پیام رسان با برآورده کردن خواسته‌های مقامات برزیلی دوباره در این کشور فعال شده است.

دادگاه عالی برزیل در روز جمعه به منظور جلوگیری از انتشار اطلاعات اشتباه و عدم پاسخگویی بنیانگذار تلگرام، این پیامرسان را فیلتر کرده بود.

دادگاه عالی پس از آنکه چند تغییر از سوی تلگرام در جهت جلوگیری از نشر اطلاعات نادرست اعمال شد ممنوعیت این پیامرسان را لغو کرد.

تلگرام همچنین متعهد شده پست‌هایی که شامل اطلاعات نادرست می‌شوند را علامت گذاری کند و در نشر اطلاعات درست و واقعی نیز همکاری کند.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم باید اینستاگرام و واتساپ و ...را مجبور کنیم قانون کشور عزیزمان بر فعالیت داخلی این رسانه های ارتباط جمعی خارجی حاکم باشد نه قانون آنها برما طبق قاعده کافر نباید بر مسلمان تسلط داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
مسدود کردن تلگرام و اینستاگرام بسیاری از کسب و کارها و فعالیتها را از بین میبرد بنابراین نباید مسدود شوند بلکه باید ملزم به پذیرش قوانین ایران شوند.
Iran, Islamic Republic of
باید پیام رسان های داخلی تقویت شوند . با پیام رسان داخلی هم میشه رتق و فتق کسب و کار داخلی رو انجام داد