دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱

نقشه شبکه سعودی علیه ایران

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 794015
شبکه سعودی اینترنشنال در یکی از برنامه‌هایش، دست به عادی‌سازی و تئوریزه کردن تجزیه ایران می‌زند. یکی از افراد حاضر در این برنامه می‌گوید: «خط قرمز ما مرزهای جغرافیایی نیست!»
نقشه شبکه سعودی علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: چندی پیش بی‌بی‌سی فارسی جنجالی را بر سر زبان فارسی به راه انداخت و حالا شبکه سعودی اینترنشنال در یکی از برنامه‌هایش، دست به عادی‌سازی و تئوریزه کردن تجزیه ایران می‌زند. یکی از افراد حاضر در این برنامه می‌گوید: «خط قرمز ما مرزهای جغرافیایی نیست!» این اتفاق با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود. کاربری نوشت: «سعودی ها و مزدورانشون نقشه شوم شون برای خاک کشورمون رو علنی کردن دیگه.» کاربر دیگری نوشت: «عجبا! یک شبکه انگلیسی با پسوند فارسی به جنگ زبان فارسی می‌ره و یک شبکه سعودی هم با پیشوند ایران به جنگ موجودیت و جغرافیای ایران.» کاربری هم نوشت: «یک پیشنهاد؛ از همان انگلیس یا هر کشور دیگری در جهان که مدنظرتان است، یک متر زمین برای جدا کردن از کشورشان بخواهید، ببینید چگونه پاسخ خواهید گرفت؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه توجه داشته باشید بن سلمان قدرت کنترل عربستان را ندارد باییستی تجزیه بشه تا ملت عربستان به آرامش برسند و بریتانیا هم تجزیه بشه تا مردم اسکاتلند و مناطق دیگه به حق خودشان برسند