چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۲

تفاوت میزبانی ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها از مهاجران

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 791592
توئیتی دیروز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که به مقایسه میزبانی ایرانی ها و آمریکایی ها از مهاجران افغانستانی پرداخته بود.
تفاوت میزبانی ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، موضوع میزبانی از مهاجران و رفتار با آن‌ها چندین سال است که مورد توجه نهادهای بین المللی است. موضوعی که ما ایرانی‌ها آن را با گوشت و پوست مان با میزبانی از برادران و خواهران افغانستانی لمس کرده‌ایم.

توئیتی دیروز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که به مقایسه میزبانی ایرانی ها و آمریکایی ها از مهاجران افغانستانی پرداخته بود و در کپشن آن آمده بود: «هادی احمدی، مهاجر اهل افغانستان که به آمریکا رفت و در یک توئیت از کم بودن غذای کمپ مهاجران شکایت کرده بود؛ هزاران آمریکایی آمدند و گفتند ناراحتی برگرد کشورت! در حالی که نجیب بارور (شاعر افغانستانی) از مشکل اقامتش در ایران گفت و فردایش مشکل با دستور مستقیم وزیر کشور ایران حل شد.»

کاربری نوشته: «واقعا  نمی شه در این وضعیت اقتصادی مردم ایران انتظار فراهم کردن وضعیت عالی برای مهاجران را هم  داشت اما انسان دوستی همیشه ورای این موضوعات بوده است .»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *