شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

دندان نهنگ؛ شرط ازدواج

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 791022
خواستگاری در فیجی به این صورت است که خواستگار باید در مراسم عروسی با خودش دندان نهنگ ببرد تا حسن نیت خود را ثابت کند و اگر نتواند پیدا کند باید مجرد بماند.
دندان نهنگ؛ شرط ازدواج
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، سنت های عجیب ازدواج در کشورهای مختلف در تمام دنیا، لحظات پر احساس بین دو نفر و دو خانواده است. هر کشوری سنت‌های خاص خود را دارد که خیلی جالب و دیدنی هستند که باعث می‌شود ازدواج‌ها به یادماندنی‌تر شوند اما برخی از این سنت‌ها تعجب آورند مانند ازدواج در فیجی.

خواستگاری در فیجی به این صورت است که خواستگار باید در مراسم عروسی با خودش دندان نهنگ ببرد تا حسن نیت خود را ثابت کند و اگر نتواند پیدا کند باید مجرد بماند. این قانون عجیب با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

کاربری به طنز نوشت: «ببینم با این شرط ها کاری می کنن که مثل دایناسورها منقرض بشیم.» کاربر دیگری نوشت: «والا تو‌ ایران هم این قدر بعضی خانواده‌ها سخت می گیرن که دندون نهنگ آوردن کار آسون تریه.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دندون عقل نهنگ ؟؟؟؟

اینا بهتره به خدا تا اینکه جواب سوال توان خرید 10 کیلو برنج و کرایه خونه تا آخر برج رو داشته اشیم...