دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲
۵
سومین عملیات انصارالله در عمق امارات؛

جزئیات عملیات «اعصار الیمن۳» در قلب ابوظبی و دبی/ یمن: ما در برابر محاصره دست بسته نیستیم/ بار دیگر به شهروندان و شرکت‌ها در امارات هشدار می‌دهیم +فیلم

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 790286
سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز در کنفرانس خبری جزئیات عملیات «اعصار الیمن 3» در قلب ابوظبی و دبی را فاش کرد.
جزئیات عملیات «اعصار الیمن۳» در قلب ابوظبی و دبی/ یمن: ما در برابر محاصره دست بسته نیستیم/ بار دیگر به شهروندان و شرکت‌ها در امارات هشدار می‌دهیم +فیلم
به گزارش جهان نيوز، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، لحظاتی پیش با حضور در یک کنفرانس خبری جزئیات عملیات «اعصار الیمن ۳» علیه ابوظبی را ارائه کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیره» یمن، وی افزود که در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد «صماد ۳» به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد.

وی افزود: «کشور کوچک دشمن اماراتی تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز به مردم و کشور ما ادامه دهد، ناامن خواهد ماند. نیروهای مسلح یمن بار دیگر  به شهروندان، ساکنان و شرکت‌ها برای دوری از مقرها و تأسیسات حیاتی، به دلیل آسیب‌پذیری در برابر هدف‌گیری در دوره آتی هشدار می‌دهد». 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه تاکید کرد: «ما در برابر محاصره خفه‌کننده و افزایش جنایات علیه ملت بزرگ خود، دست‌بسته نخواهیم ماند و به حق خود در دفاع مشروع از یمن تا زمان توقف حملات و رفع محاصره ادامه خواهیم داد و خداوند را بر این حرف خود گواه می‌گیریم».
   
وزارت دفاع امارات، شب گذشته از سرنگونی تنها یک موشک بالستیک انصارالله یمن خبر داده بود و مدعی شده بود که این حمله خسارتی در پی نداشته و بقایای موشک بالستیک خارج از مناطق مسکونی سقوط کرده است.

حمله نیروهای مسلح یمن به عمق خاک ابوظبی و دبی، با سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به امارات همزمان شده است. وی دیروزطی سفری رسمی و دو روزه وارد ابوظبی شد و با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی دیدار کرد.

وبگاه «یدیعوت آحارونوت» نیز شب گذشته پس از انتشار خبر عملیات جدید انصارالله یمن علیه ابوظبی، نوشت: «اطلاعات اسرائیل از هرتزوگ خواسته که فوراً امارات را ترک کند». پیش از این، سخنگوی رئیس رژیم صهیونیستی گفته بود که او سفرش را طبق برنامه‌ریزی ادامه خواهد داد.

روز گذشته، وبگاه «الخبر الیمنی» به نقل از منابعی در بخش «اطلاعات نظامی» دولت صنعاء از طرح حمله بی سابقه و ویرانگر به امارات متحده عربی و هدف‌گیری ۵۰ نقطه حساس در این کشور خبر داد.

در این گزارش آمده است که قرار است در عملیاتی به نام «سیل العرم» با نزدیک به ۳۰۰ پهپاد و ۵۰ موشک بالستیک و ۴۶ موشک کروز، شریان‌های حیاتی اقتصادی امارات متحده عربی، در هم کوبیده شود. (سیل العرم اشاره به سیل بزرگی است که به عنوان عذاب الهی بر قوم سبأ در یمن نازل شد. ماجرای این عذاب الهی در آیه ۱۶ سوره مبارکه سبأ آمده است.)
مرجع : فارس
برچسب ها: امارات ابوظبی یمن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
شجاعت و دلاوری در پیش شیرمردان یمنی حفظهم الله ، شرمنده و خجالت زده است !!!
United States
عملیات اصحاب کهف را زودتر انجام دهید.
Iran, Islamic Republic of
باید تمام برج ها و کاخ ها و عشرتکده های عربستان امارات را موشک باران کرد تا انشاا...تمام این کشورها بدست انقلابیون حزب الله آزاد و توسط ملت ها حکومت اسلامی برپا گردد
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام دمتون گرم شیر مردان میدان نبرد حمله کنید موشک باران کنید فساد خانه صهیونیستهارو دمتون گرم خدا پشت و پناهتون