چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۳

هزینه اجاره کانکس در تهران

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 790134
یک کانکس ۱۲ متری در یافت آباد، ۱۰ میلیون پول پیش و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه می‌خواهد. یک کانکس [در منیریه] ۲۰ متری، ۵۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی می‌خواهد.
هزینه اجاره کانکس در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، گزارشی از افزایش کانکس نشینی در تهران منتشر شد که بازتاب زیادی داشت. فرارو در این گزارش به نقل از یک مشاور املاک نوشته است: «دیده‌ام که تعدادی از همکاران ما کانکس اجاره داده‌اند. چنین مواردی در نقاطی همچون یافت آباد و نعمت آباد به وفور وجود دارد، چرا که بورس فروش و اجاره کانکس در این مناطق قرار دارد. به همین دلیل می‌توان مواردی از اسکان خانواده‌ها را در کانکس‌های اجاره‌ای این منطقه پیدا کرد.»

درباره قیمت اجاره این کانکس‌ها هم آمده: «یک کانکس ۱۲ متری در یافت آباد، ۱۰ میلیون پول پیش و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه طلب کرده است. یک کانکس[در منیریه] ۲۰ متری، ۵۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی تعیین کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حلبی آباد تبدیل شده به کانکس؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
اگه بنا بود دولت زبان بلد صاحبان تدبیر!! 8 سال دیگر هم تکرار شود مطمئنا" همین کانکسها را هم تبدیل به حلبی آباد می کردند!!
Iran, Islamic Republic of
یاد خانه ها و ویلاهای برخی مسئولین افتادم.