دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۲

عدم تغییر در آرایش تیم مدعی/ کامران قاسم‌پور تصمیمش را گرفت

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 785618
اینطور که پیداست در ترکیب مدعیان اوزان بالا تغییر ایجاد نمی‌شود، کامران قاسم‌پور با وجود در پیش بودن بازی‌های آسیایی می‌خواهد کارش را در همان وزنی ادامه دهد که قهرمان کشتی جهان شده است.
کامران قاسم‌پور تصمیمش را گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بعد از آنکه کامران قاسم‌پور تصمیم به تغییر وزن گرفت و بعد از چند سال ماندن پشت خط حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، با شکست محمدجواد ابراهیمی در انتخابی درون اردویی، به عنوان ملی‌پوش 92 کیلوگرم انتخاب شد، توانست در جهانی 2021 نروژ قهرمان جهان شود.

باتوجه به اینکه در سال 2022 علاوه بر مسابقات جهانی صربستان، بازی‌های آسیایی هانگژو نیز در فاصله‌ای اندک در اوزان المپیکی برگزار می‌شود، این سوال مطرح بود که قاسم‌پور می‌خواهد در 92 کیلوگرم کارش را ادامه دهد و یا اینکه با بازگشت به 86 کیلوگرم، شانس خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی با رویارویی دوباره با حسن یزدانی امتحان کند.

کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم می‌ماند و به این ترتیب قصد رویارویی دوباره با حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی را ندارد.

بنابراین کامران قاسم‌پور جایی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی ندارد و برای رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی و تکرار طلای جهانش این بار در صربستان تلاش خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *