دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شهر بزرگ ارواح با مجلل‌ترین کاخ های متروکه +عکس

يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 779117
مجموعه ای تفریحی اقامتی در ترکیه ساخته شد و از زمانی که مسئولانش نتوانستند آن را توسعه دهند به شهر ارواح تغییر یافته و میزبان گردشگران بسیاری است.
شهر ارواح با مجلل‌ترین کاخ های متروکه +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک پروژه مسکونی در ترکیه سوالات زیادی را ایجاد کرده است، زیرا روند بازسازی آن در سال ۲۰۱۴ بین استانبول و آنکارا آغاز شد و توانست سرمایه گذاران و افراد ثروتمند زیادی را برای خرید خانه‌های مجلل جذب کند.

شرکت ساختمانی سازنده این مجموعه را "برج البیبیس" نامگذاری کرده است که طبق نقشه، حدود ۷۰۰ قصر و خانه را به علاوه باغ‌ها و مناطق وسیع برای سرگرمی گرد هم آورده است. بازسازی واقعی کاخ‌ها در سال ۲۰۱۴ پس از ورود سرمایه گذاری و پول توسط افراد ثروتمند که با خرید خانه در این مجموعه موافقت کردند، آغاز شد. اما در سال ۲۰۱۸ این پروژه به دلیل بحران اقتصادی و کاهش نرخ ارز با مشکلات مالی روبرو شد. کاهش ارزش لیر ترکیه منجر به توقف نهایی پروژه در سال ۲۰۱۹ شد.


این مجتمع مسکونی که در سال‌های اخیر به شهر ارواح تبدیل شده، مقصدی برای گردشگران است که تصاویر و ویدئو‌هایی را از منطقه‌ای که برخی آن را شهر کاخ‌ها و ارواح نامیده‌اند، منتشر می‌کنند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که خانه‌ها و کاخ‌های خالی که سال‌ها پیش ساخته شده اند شبیه یکدیگر هستند، گویی با برنامه‌های ساختمانی که مهندسان در مراحل بازسازی استفاده می‌کردند کپی شده و چسبانده شده‌اند.




گفتنی است که در سال ۲۰۲۱، شرکت آمریکایی "NOVA Group Holdings" کل پروژه را به دست گرفت. این شرکت قصد دارد چندین پروژه جدید را در ویرانه‌های پروژه قبلی شروع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *