جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

تمرین های بدنسازی محمدرضا گلزار +فیلم

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 778532
محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینما ویدیویی از تمرین بدنسازی خود در فضای مجازی منتشر کرد.
تمرین های بدنسازی محمدرضا گلزار +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از برخط نیوز، محمدرضا گلزار خواننده مجری و بازیگر مشهور و پر حاشیه مدتی است که به شدت ورزش بدنسازی انجام می‌دهد تا بدن خودش را مثل داداشی‌ها روی فرم نگه داشته و بسازد! در سه سال اخیر که به دلیل شرایط قرنطینه کنسرت ها و بسیاری از برنامه‌ها تعطیل شده است محمدرضا گلزار وقت خود را بیشتر بر روی بدنسازی گذاشته و بیشتری فعالیت او ورزش بوده است!
 
ویدیویی که محمدرضا گلزار برای کری خوانی و نمایش آمادگی جسمانی‌اش از ورزش‌های سخت خود منتشر کرده است را ببینید.
 


پژوی پر حاشیه محمدرضا گلزار
خیلی ها به محمدرضا گلزار می گویند که بچه پولدار و خوشگل بوده که وارد سینما شده و به این موفقیت ها رسیده است (به لحاظ معروفیت) اما خود محمدرضا گلزار  نظری کاملا متفاوت دارد به گونه ای که در یک مصاحبه گفته من با پژو 405 شروع کردم و تا همین چند سال پیش ماشینم پژو بود. بازیگری که تا چند سال پیش یک پژو 405 تصادفی داشته الان چه دارد ؟ محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

* بازنشر مطالب سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه سایت ارزشی خوبی! چه خبرهای لازمی! مسخره نشوید!
United States
با ذکر و دعا و نماز و ورزشی که میکند از این به بعد باید بگویید "پهلوان گلزار"!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
موفق باشی
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
آقارضاهرچقدرورزش کنیدبازهم کم ،وزن زیادت سنت وخیلی
بالابرده پس جاداردبازهم وزن کم کنید.
حتی درراه رفتنت هم تاثیرمنفی گذاشته وچابک بودن راازت سلب کرده پس تامی توانی رژیم غذایی وورزش راسرلوحه ی برنامه های ضروری زندگیت قراربده.
این یک پشنهاددوستانه بودخوددانید.
Ateisa
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واقعا