جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

بازگشت پیکر شهید ۲۰ ساله پس از ۳۸ سال

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب: 778017
پیکر پاک و مطهر شهید بهروز محمدی لندی از شهدای عملیات خیبر شهرستان ایذه پس از ۳۸ سال به زادگاهش باز می‌گردد.
بازگشت پیکر شهید ۲۰ ساله پس از ۳۸ سال
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پیکر شهید «بهروز محمدی لندی» پس از 38 سال چشم‌ انتظاری و مفقودالاثری، پس از تجسس‌های اخیر یافت شد.

شهید بهروز لندی متولد 1342 شهرستان ایذه است، این شهید والامقام، در سال 1362 در عملیات خیبر در منطقه هورالعظیم در سن 20 سالگی  به درجه شهادت نائل و پیکرش مفقودالاثر شد، که پس از 38 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین  تفحص و شناسایی شد.

مراسم استقبال از شهید لندی و موسوی روز چهارشنبه (فردا) برگزار خواهد شد
حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به مراسم استقبال دو شهید تازه تفحص شده اظهار کرد: مراسم استقبال از شهید "بهروز محمدی لندی" و شهید "عبدالله موسوی" روز چهارشنبه ساعت 15 از میدان ولایت به سمت مصلای نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نبوتی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان برای حضور در این آئین تشییع اضافه کرد؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید بهروز محمدی لندی روز پنجشنبه ساعت 13:30 از مصلای نماز جمعه به سمت گلزار شهدای روستای لندی برگزار شده و پیکر مطهر شهید موسوی نیز صبح روز پنجشنبه جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به قلعه تل انتقال داده می‌شود.
برچسب ها: شهید شهادت ایذه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *