شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

قيمت سوسيس و کالباس از گوشت فراتر رفت

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 776142
شتاب افزايش قيمت فرآورده‌های گوشتی نيز با رشد قيمت گوشت و مرغ طی امسال بيشتر شده و قيمت بعضی از برندهای سوسيس و کالباس از کيلويی ۲۵۰ هزار تومان فراتر رفته و در مواردی تا ۲۷۰ هزار تومان رسيده است.
قيمت سوسيس و کالباس از گوشت فراتر رفت
به گزارش جهان نيوز، همپای افزايش قيمت گوشت و مرغ، قيمت فرآورده‌های اين محصولات هم به‌شدت افزايش يافته و حتی از آنها پيشی گرفته است. مشاهدات ميدانی خبرنگاران همشهری نشان می‌دهد قيمت بعضی از برندهای سوسيس و کالباس از کيلويی ۲۵۰هزار تومان فراتر رفته و در مواردی تا ۲۷۰ هزار تومان رسيده است.
 
شتاب افزايش قيمت فرآورده‌هاي گوشتی نيز با رشد قيمت گوشت و مرغ طي امسال بيشتر شده و برندهای شناخته‌شده و برتر در حوزه توليد اين محصولات به دليل افزايش هزينه توليد، بهای توليداتشان را دست‌کم ۳۰درصد افزايش داده‌اند. سال گذشته قيمت انواع ممتاز اين محصولات به مرز ۲۰۰ هزار تومان در هر کيلوگرم نزديک شد و حالا به نظر می‌رسد مرز بعدی ۳۰۰ هزار تومان باشد.

ميکائيليان، گوشتيران، ۲۰۲، شام‌شام و سوليکو کاله معروف‌ترين برندهای توليدکننده فرآورده‌های گوشتی در کشور هستند، اما نگاهی به يخچال سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد بيش از ۲۰نام بزرگ و کوچک ديگر نيز در اين زمينه فعالند و اين حاکی از وجود تقاضا در بازار اين محصولات است. قيمت هر کيلو راسته با استخوان گوسفندی در حال حاضر بين ۱۵۰ تا ۱۷۰هزار تومان است و معلوم نيست بازار فرآورده‌های گوشتی کشش افزايش قيمت بيش از اين را دارد يا خير.
 
مرجع : همشهری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
هم مضر ، هم گران ! چون سبک تغذیه ماها رو تغییر دادن و خواهان داره !!