شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

توئیت غریب آبادی درباره اقدامات امنیتی در تأسیسات هسته‌ای ایران

سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 776094
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توئیتی نوشت:‌ اقدامات امنیتی در تأسیسات هسته‌ای ایران، به طور منطقی و معقول تشدید و محکم شدند و بازرسان آژانس هم به تدریج خود را با قواعد و مقررات جدید وفق داده‌اند.
علت اقدامات امنیتی در تأسیسات هسته‌ای ایران
به گزارش جهان نيوز، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امشب (سه‌شنبه) در توئیتی نوشت:‌ اقدامات امنیتی در تأسیسات هسته‌ای ایران، به طور منطقی و معقول تشدید و محکم شدند و بازرسان آژانس هم به تدریج خود را با قواعد و مقررات جدید وفق داده‌اند.
 
گفتنی است برخی رسانه‌ها مدعی تشدید اقدامات امنیتی در خصوص بازرسان آژانس در تأسیسات هسته‌ای ایران شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سوال بنده این است آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا تاکنون در مورد زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی دخالت و مداخله نمی کند سکوت اختیار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
سوال اینجاست آیا بازرسان آژانس در جهان فقط به دنبال صلح آمیز هسته ای ایران هستند پس چرا در درمورد تأسیسات هسته‌ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه رژیم صهیونیستی چرا هیچ کاری ندارند و نمی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
سوال اینجاست آیا بازرسان آژانس در جهان فقط به متعلق صلح آمیز هسته ای ایران هستند پس چرا در درمورد تأسیسات هسته‌ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه رژیم صهیونیستی چرا هیچ کاری ندارند و نمی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
به هر قیمتی مانع دخالت و مداخله رژیم صهیونیستی در منطقه می‌شویم