جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هوای تهران نیمه ابری خواهد شد

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۲۱
کد مطلب: 773452
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
هوای تهران نیمه ابری خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: از بعد از ظهر امروز در نیمه غربی استان کرمان، نقاطی از هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس و از فردا تا دوشنبه جنوب کرمان، شمال هرمزگان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سه‌شنبه در جنوب فارس رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از طرف دیگر در نوار شمالی کشورمان امروز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، زنجان، البرز، قزوین، تهران و سمنان، فردا مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات سمنان، تهران و شمال آذربایجان غربی و یکشنبه تا سه‌شنبه در مازندران، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی رگبار خواهند داشت که گاهی همراه با رعد و برق و تندباد‌های موقتی خواهد بود.
 
این کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران هم پیش بینی می‌کنیم که امروز و فردا آسمان نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد باشد. بیشینه دمای تهران امروز ۳۶ درجه خواهد شد. کمینه دما هم در شمیرانات ۲۱ درجه و در مهرآباد ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. فردا تهران احتمال تندباد‌های موقت هم خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *