پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

طاهری جلسه عزاداری خود را به فضای باز بُرد

جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 772745
از امشب جمعه 22 مردادماه جلسه هیأت را در فضای باز برگزار خواهیم کرد. در شب‌های گذشته باتوجه به دستورات ابلاغی، جلسه را در فضای حسینیه با سقف بلند برگزار می‌کردیم.
طاهری جلسه عزاداری خود را به فضای باز بُرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مقام معظم رهبری دو روز قبل در سخنرانی خود در توصیه به اهل هیأت، مجالس عزای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مایه برکت و جلب رحمت الهی دانستند و افزودند: ملت و کشور به این مجالس بابرکت احتیاج دارد، اما در برگزاری آنها باید شیوه‌نامه‌ها با کمال دقت و شدت مراعات شود.

ایشان، برگزارکنندگان جلسات و آحاد شرکت‌کنندگان را به رعایت ضوابط و فاصله‌ها توصیه و تأکید کردند: نگذارید مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود.

محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) شب گذشته پنجشنبه ۲۱ مردادماه در جلسه هیأت اظهار داشت: باتوجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده، این حسینیه به دلیل سقف بلند پیشنهاد شد و باقی جمعیت در فضای باز حضور دارند. اما باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری و دستورات جدید مسئولین، رعایت خواهیم کرد. ما همیشه پیش‌قدم بودیم و سال قبل انجام دادیم.

وی افزود: برخی می‌گویند منتظر نظر مسئولین هستند تا جلسه بگیرید؟ نه بحث سلامتی و جان مردم است بنابراین مراجع در اینجا متوقف می‌شوند. سال گذشته گفتند جلسات خانگی و فضای باز و امروز باتوجه به تغییرات ویروس تغییراتی حاصل شد. فضای باز امنیت بهتری برای مردم دارد.

طاهری گفت: خادمان هیأت به سختی بیشتری افتادند و جلسه را به فضای باز منتقل کردند و ان شاء الله جلسه را در فضای باز برگزار خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *