پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

چمران: تهران نیازمند شهرداری توانمند است

يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 771467
مهدی چمران شهر را یک موجود زنده دانست و گفت: هیچ‌گاه عملیات‌های عمرانی در شهر به اتمام نمی‌رسد و به صورت مرتب مسائل و نیاز‌های جدید در شهر به وجود می‌آید و به همین جهت نیازمند یک شهردار توانمند برای تهران هستیم.
چمران: تهران نیازمند شهرداری توانمند است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفتگو در خصوص انتخاب شهردار جدید تهران با مهندس مهدی چمران منتخب شورای شهر به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

مهدی چمران با بیان اینکه بر اساس زمان‌بندی و تقسیم‌بندی که انجام شد، در حال حاضر ۱۲ نفر از میان نامزد‌های شهرداری تهران به مرحله بعد راه یافته‌اند، گفت: از میان این ۱۲ نفر بعد از پایش صورت‌گرفته و ضمن بررسی رزومه‌ها، از آن‌ها درخواست کردیم که برنامه‌های خود برای اداره شهر تهران را انتخاب کنند.

وی افزود: همچنین قرار است ۱۲ نامزد باقی‌مانده در جلسات طولانی پرسش‌وپاسخ شرکت کنند. تا به این لحظه ۲ نفر از این افراد درخواست پرسش‌وپاسخ را رد کرده‌اند و احتمالاً بازهم تعداد دیگری که یا ممکن است در وزارت‌خانه مشغول به کار هستند و یا در مجلس حضور دارند، از ادامه رقابت برای تصدی شهرداری انصراف دهند.

*خانم آباد و علی زاکانی دو نامزد از ۱۲ نامزد برای ریاست شهرداری

منتخب شورای شهر با اشاره به اینکه روز شنبه با ۲ تن از نامزد‌ها مصاحبه داشتیم، عنوان کرد: سرکار خانم آباد و دکتر علی زاکانی دو نامزدی بودند که در مصاحبه شرکت کردند. در ادامه این روند، حداقل از هشت نفر دیگر از نامزد‌ها برنامه خواهیم گرفت و مصاحبه خواهیم کرد.

وی از کاهش تعداد نامزد‌های موجود به ۲ نفر و پس از آن انتخاب شهردار گفت و بیان کرد: چند روز به‌صورت مرتبط از صبح تا نزدیک غروب این فرایند را ادامه خواهیم داد تا همه نامزد‌ها در جلسه حضور داشته باشند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

چمران با اشاره به ۱۶ مرداد روز آغاز به کار شورای شهر جدید، اظهار کرد: در آن روز برنامه تحلیف به عمل می‌آید و بعد از آن کار‌های داخلی از جمله انتخاب رئیس و هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون‌ها صورت می‌گیرد. همچنین بعد از برگزاری این جلسات بلافاصله شهردار انتخاب خواهد شد. امیدوار هستم تا قبل از رسیدن به ۱۶ مرداد و یا نهایتاً در همان ایام، شهردار منتخب تعیین شده باشد و در جلسه دوم شهردار را معرفی کنیم.

منتخب شورای شهر، شهر را یک موجود زنده دانست و گفت: هیچ‌گاه عملیات‌های عمرانی در شهر به اتمام نمی‌رسد و به صورت مرتب مسائل و نیاز‌های جدید در شهر به وجود می‌آید و به همین جهت نیازمند یک شهردار توانمند برای تهران هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *