شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

حاجی بابایی: دولت جدید راه سختی در پیش دارد

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 770701
تمام ارکان نظام باید دولت جدید را کمک کنند تا از این راه سختی که بسیار سنگین هم هست به سلامت عبور کند.
حاجی بابایی: دولت جدید راه سختی در پیش دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با بیان این که دولت آینده راه سختی را پیش رو دارد اما این راه طی شدنی است، گفت: آقای رئیسی باید کابینه ای را انتخاب کند که این مسیر را با صلابت طی کند.

وی با بیان اینکه مجلس نیز باید بر عملکرد دولت آینده نظارت داشته باشد و هم هدایت کننده و کمک کننده باشد، ادامه داد: تمام ارکان نظام باید دولت جدید را کمک کنند تا از این راه سختی که بسیار سنگین هم هست به سلامت عبور کند.

نماینده همدان در مجلس با بیان اینکه گذر از این راه سخت شدنی است و می‌توانیم آن را انجام دهیم، عنوان کرد: برای عبور از این شرایط سخت باید هم افزایی بین مجلس و دولت و سایر ارکان نظام ایجاد شود.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد: دولت نیز باید با انتخاب افراد شایسته برای کابینه به خودش کمک کند تا بتواند از عهده کارها به خوبی بر بیاید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا حالا می گی؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا جلوی حقوقهای نجومی را بگیرید .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
دکتر حاجی بابایی مجلس را ول کن بیا آموزش و پرورش جایی که تخصص توست