جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ویژگی‌های شهردار جدید تهران

شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 768695
شهردار تهران علاوه بر تعهد و تخصص باید فردی جهادگر بوده و با قوای سه‌گانه تعامل داشته باشد.
ویژگی‌های شهردار جدید تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، احمد صادقی در ارتباط با شاخص‌های یک شهردار ایده‌آل برای آینده پایتخت، اظهار داشت: شهردار تهران جدای از بحث تعهد و تخصص باید فردی جهادگر باشد.

وی ادامه داد: منظور از جهادگر بودن این است که این قابلیت را در خود ببیند که فرایندها را متصل به نتیجه کرده و هیچ مانعی را برای رسیدن به هدف بر سر راه خود نبیند. 

عضو شورای ششم شهر تهران تصریح کرد: یک مدیر جهادی عرصه فعالیت خود را میدان جنگ دانسته و از جان و مال و آبروی خود برای رسیدن به هدف والای خود که همانا خدمت به مردم است، می‌گذرد.

صادقی با اشاره به این مطلب که مدیریت شهری به دو بخش مدیریت بدنه و ساختار شهرداری و مدیریت خارج از شهرداری مرتبط است، گفت: شهردار آینده پایتخت علاوه بر این که باید شهر را شناخته و سابقه اداره آن را داشته باشد باید بتواند با قوای سه‌گانه تعامل داشته و مطالبات شهر را از آنان پیگیری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه باید جدای از شاخص‌های متداول همچون تعهد و تخصص در شورای ششم و موضوع انتخاب شهردار مدنظر قرار گیرد این است که به‌دنبال انتخاب فردی برای اداره پایتخت باشیم که تحول گرا بوده و در تراز ملی فعالیت‌هایی را در کارنامه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *