جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مشخصات جدیدترین مدل لندرور دیفندر +تصاویر

جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 768596
شرکت تیونینگ از خودرو بروز شده لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ با ۵۱۲ اسب بخار قدرت رونمایی کرد.
مشخصات جدیدترین مدل لندرور دیفندر +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت تیونینگ خودرو منهارت از نسخه بروز شده شاسی‌بلند لندرور دیفندر رونمایی کرده، که نام تجاری این مدل DP ۵۰۰ است.  اگرچه لندرور دیفندر جدید به عنوان یک مدل آف‌رود طراحی شده، اما واقعیت مجارا چیز دیگری است و آن‌هم این است که اکثر دارندگان این خودرو در جاده‌های آف‌رود با آن رانندگی نمی‌کنند. به همین دلیل، این شرکت در تلاش است تا به جای بهبود توانایی‌های خارج از جاده، برای عملکرد بهتر در خیابان متمرکز شود.

* مشخصات فنی خودرو لندرور دیفندر
شرکت تیونینگ در ابتدا کار خود را  با مدل چهارچرخ محرک لندرور دیفندر به نام P۴۰۰ AWD  آغاز کرد؛ این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که به‌طور معمول ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. ریمپ ساده ECU باعث می‌شود قدرت به ۵۱۲ اسب بخار و گشتاور به ۷۱۰ نیوتن‌متر برسد؛ این عملکرد یعنی تقریباً به اندازه قدرتی که لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ دارد و اکنون توسط لندرور به فروش می‌رسد.
 

گفتنی است؛ منهارت سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ نصب کرده که به همراه لوله‌های خروجی با روکش کربن یا سرامیک در بازار به فروش می‌رسد. مشتریان همچنین می‌توانند ترمزهای به‌روزشده را انتخاب کنند و ارتفاع سیستم تعلیق بادی استاندارد خودرو را ۳۰ میلی‌متر کاهش بدهند. 
 

ظاهر دیفندر نیز با استفاده از رینگ‌های ۲۴ اینچی که در لاستیک‌های ۲۹۵/۳۰ پیچیده شده‌اند، بروز شده است. اگر مشتریان چنین رینگ‌های بزرگی را دوست نداشته باشند، این شرکت رینگ‌های کوچک‌تر ۲۲ اینچی را نیز با لاستیک‌های ۲۹۵/۴۰ برای ارائه دارد.

منهارت همچنین پوشش پیشرانه و ملحقات گل‌گیر را با رنگ مشکی پیشنهاد می‌دهد و همچنین مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی روی بدنه نیز در صورت سفارش، وجود دارد.

تعداد اندکی از تغییرات در فضای داخلی کابین این خودروی لوکس ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به چرم آلکانترا و قطعات چرمی اشاره کرد. منهارت همچنین مجموعه‌ای بی‌نظیر از صندلی‌های Recaro را برای راننده و سرنشین جلو ارائه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *