جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
نادعلی:

شهر باید بر اساس اصول گفتمان انقلاب اسلامی اداره شود

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 766802
كانديداي ششمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران پیاده شدن همه اصول گفتمان انقلاب اسلامي براي اداره شهر را ضروری دانست.
شهر باید بر اساس اصول گفتمان انقلاب اداره شود
به گزارش جهان نيوز، عليرضا نادعلي در همايش بصيرت كه روز گذشته در حسینیه اعظم حضرت رقیه(س) در كيانشهر برگزار شد،گفت:  بعد از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نيازمند افراد متعهد متخصص در اداره شهر هستيم.

وی افزود:اعضاي لیست شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي براي انتخابات شوراي شهر تهران، تركيبي از جوانان بسيجي فعال، متخصص و افراد باتجربه و باسابقه مديريت شهري است و حضور جوانان فعال بسيجي و متخصص در كنار مجربين می تواند در حل بسیاری از مسائل کارگشا باشد.

نادعلی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامي یعنی عدالت، آزادی، محرومیت‌زدایی و حمایت از مستضعفین که همواره مورد تاكيد امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري بوده است.

 وی در پایان گفت: بايد همه اصول گفتمان انقلاب اسلامي در کف شهر براي اداره شهر پیاده شود در غير اين صورت اگر اين گفتمان در سقف و آسمان بماند و در مديريت شهري استفاده نشود، موفق نخواهيم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *