جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور درگذشت

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 765754
روح بزرگِ مبارز شجاع، جانباز انقلاب اسلامی، یاور و شاگرد همیشگی امام راحل و خادم و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام *سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور* مقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به خدا پیوست.
حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور درگذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از شفقنا،حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور درگذشت
 
در متن اطلاعیه دفتر ایشان این گونه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‎«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

‎روح بزرگِ مبارز شجاع، جانباز انقلاب اسلامی، یاور و شاگرد همیشگی امام راحل و خادم و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام *سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور* مقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به خدا پیوست.

او که عمر خویش را سراسر در راه اعتلای اسلام و انقلاب، آزادی قدس شریف و دفاع از مظلومین وقف کرده و از بنیانگذاران حزب‌الله لبنان بود، در این راه از اهدای جسم و جان خویش هیچگاه دریغ نکرد، آنچنان که در انفجار تروریستی سال ١٣۶٢ به عاملیت نیروهای رژیم اشغالگر قدس تا مرز شهادت پیش رفت؛ وی همواره مغضوب مستکبران سفاک و محبوب مظلومان و مومنین قرار داشت. طی ده سال آخر عمر پربار خویش، در جوار بارگاه نورانی حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) سکنی گزید و اکنون میهمان وجود مقدس ائمه معصومین علیهم‌السلام خواهد بود (انشاءالله)

عروج ملکوتی این بزرگ‌مرد را به همه مجاهدین راه حق، مومنین و محبین تسلیت عرض کرده و از پیشگاه حضرت باری‌تعالی تعجیل در فرج موعود آل محمد(ص) را خواستاریم. باشد که با ظهور آن حضرت تسکین حقیقی بر دردها و آلام مظلومین عالم قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
سرور
Iran, Islamic Republic of
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
سلام
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیته ی فتنه انگیر صیانت از آراء در سال 88 ..!!
Iran, Islamic Republic of
رحمت و غفران خدای متعال بر روح پرفتوح حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی اکبر محتشمی پور یار دیرینه امام خمینی (ره) و بنیانگذار حزب الله لبنان که در 25 بهمن 1362 توسط عوامل رژیم صهیونیستی مورد سوء قصد قرار گرفته و به درجه والای جانبازی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی نائل شد.
عاش سعیداً و مات سعیداً
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند ....